کد خبر : 1675939 | 11 فروردين 1399 ساعت 17:43 | 67K بازدید | 0 دیدگاه

پاسخ روزنامه نگار مازندرانی به یک سئوال مهم

آیا مدیرعامل جدید استقلال پرسپولیسی است؟

احمد سعادتمند در پاسخ به این سوال که پرسپولیسی است یا استقلالی، از آن لبخندهای کشدار می زند.

آیا مدیرعامل جدید استقلال پرسپولیسی است؟

به گزارش ''ورزش سه'' ، مدیرعامل جدید استقلال متولد نوشهر و رئیس کوشای ادارات ورزش و جوانان شهرستان های رامسر و چالوس که زمانی را در هم نهاوند همدان این مسئولیت را برعهده داشت، پیش از آنکه به جبر مصدومیت سنگین زانو فوتبال را کنار بگذارد، از بهترین هافبک های جوان مازندران بود؛زمانی  که در تیم حمل و نقل نوشهر در وسط زمین بازی می کرد و لیگ مازندران را کنار محسن عاشوری فتح می کرد، آبی ترین بازیکن تیم بود.


احمد سعادتمند حتی وقتی به  تیم ملی جوانان هم که دعوت شد نزدیک بود به استقلال بپیوندد ولی مصدومیت امان نداد.. پدرش رئیس هیات فوتبال نوشهر بود و خودش هم استقلالی متعصبی که هر بار استقلال زنده یاد پورحیدری به قصد بازی دوستانه گذرش به نوشهر می افتاد، به خانه شان سر می زد.

 

1488184


اما او در مازندران از زمانی تبدیل به یک چهره نام آشنا شد که در سمت مدیرکل ورزش استان شروع به فعالیت کرد. بازگرداندن قاسم رضایی به تیم ملی کشتی فرنگی، جدل با فدراسیون کشتی برای احقاق حق رضا یزدانی و برگزاری اردوی تیم وزنه برداری بعد از کنار گذاشته شدن چند ستاره نظیر بهداد سلیمی از تیم ملی در درگیری با کیانوش باقری و حسین رضازاده در ساری، از جمله اقدامات احمد سعادتمند بود که خوب در خاطر ورزشی ها مانده است.کمک های مالی در بدترین روزهای نساجی که تنها مانده بود و واگذاری ورزشگاه هفت تیر بابل به خونه به خونه که در دوران صعود به فوتبال آمد را هم سخت می توان فراموش کرد.


احمد سعادتمند در دوران حضورش در ورزش مازندران نشان داد به شدت برنامه محور، سختکوش و منظم است و پس از حضور در این پست نیز سمتهای دیگری داشته است:راه اندازی المپیاد استعدادهای برتر ، پس از سرو سامان دادن به چند فدراسیون در مقام سرپرست و دوره کوتاه مدت در بانک سرمایه و نساجی مازندران به عنوان دو باشگاه بخش خصوصی .

 

1488185


او حالا با سماجت مدیر عامل تیمی شده که از کودکی رویای بازی در آن را داشت ولی حال باید برای بازی خوب و نتیجه خوش این تیم برنامه ریزی کند و این شغلی است که می تواند همه گذشته او را به تاراج ببرد کما اینکه سعادتمند از زمان مطرح شدن نامش بعنوان گزینه مدیرعاملی مشکلات و فشار را از نزدیک حس کرده است. 


نکته اما اینکه برای سعادتمند این بدگمانی که تبریک به پرسپولیس فینالیست آسیا یعنی قرمز بودن باورپذیر نیست. او به وظیفه اش به عنوان یک مقام بالای ورزش عمل کرده است اما در گوش کارمندان ورزش مازندران، فوتبالی های نوشهر و مازندران آنچه پر است؛ کری های تمام ناشدنی و علاقه  به استقلال است. علاقه ای که البته به خودی خود گرهی از استقلال باز نمی کند اگر با برنامه ریزی و تاثیر مثبت آنی توام نشود. 

 

*محمد‌حسن عبدالهاشمپور/ روزنامه نگار

 

دیدگاه‌ها