کد خبر : 1675962 | 11 فروردين 1399 ساعت 21:45 | 64.6K بازدید | 0 دیدگاه

ادعای ایل مساجرو:

ماموریت غیرممکن یوونتوس برای حفظ رونالدو

بحران اقتصادی باشگاه ها ناشی از شیوع کرونا و تعطیلی فوتبال می تواند باعث جدایی رونالدو از یوونتوس شود.

 ماموریت غیرممکن یوونتوس برای حفظ رونالدو

به گزارش "ورزش سه"، آینده کریستیانو رونالدو در یوونتوس مبهم به نظر می رسد و مشخص نیست که فصل بعد او همچنان پیراهن این باشگاه را به تن خواهد کرد یا خیر. یوونتوس دو سال پیش او را با رقم 112 میلیون یورو از رئال به خدمت گرفت و برای پرداخت دستمزد 20 میلیون یورویی خالصش در سال، مجبور به فداکاری های مالی زیادی شده است.

 

 

1485806

 

 

تعطیلی فوتبال و احتمال نیمه تمام ماندن سری آ به دلیل شیوع کرونا منابع درآمدزایی یوونتوس را مسدود کرده است و کار به جایی رسید که باشگاه برای حفظ توازن مالی، از بازیکنان خواست که به کاهش دستمزدشان برای 4 ماه آینده رضایت دهند و این اتفاق نیز رخ داد.

 

طبق ادعای ایل مساجرو، ضرر اقتصادی ناشی از تعطیلی فوتبال، ادامه دار خواهد بود و حتی با از بین رفتن کرونا نیز باشگاه ها نسبت به گذشته شرایط مالی ضعیف تری خواهند داشت و برای مثال باشگاه یوونتوس به طور قطع قادر به پرداخت کامل دستمزد رونالدو برای فصل بعد نخواهد بود.

فوق ستاره پرتغالی و سران یوونتوس باید یک بار دیگر پای میز مذاکره بنشینند و در مورد ادامه همکاری به توافق برسند. رونالدو برای ماندن باید از بخشی از دستمزدش صرفنظر کند و در غیر این صورت مقصدی دیگر برای خود انتخاب کند.

او فصل جاری 25 گل در تمام رقابت ها برای یوونتوس به ثمر رسانده و ستاره اول تیمش محسوب می شود.

دیدگاه‌ها