کد خبر : 1675984 | 12 فروردين 1399 ساعت 00:47 | 49.1K بازدید | 6 دیدگاه

واکنش سعید آذری به شایعه پایان لیگ (عکس)

مدیرعامل فولاد خوزستان می‌گوید که فولاد خوزستان مخالف فدا شدن سلامت مردم برای فوتبال است و در صورت برگزاری مسابقات، آماده نبرد با هر تیمی خواهد بود.

واکنش سعید آذری به شایعه پایان لیگ (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، سعید آذری مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان در پستی اینستاگرامی از تز عجیب پایان لیگ با انجام بازی ۵ تیم بالای جدول در مکان مشخص خبر داد و مدعی شد به هیچ وجه از حق هواداران تیمش نخواهد گذشت. وی اینگونه در این‌خصوص نوشت:

 

این روزها که کرونا امان مردم را بریده است و کمتر فرصت می‌شود راجع به فوتبال آنهم آینده صحبت کنیم. برخی اخبار را می‌شنوم و تعجب می‌کنم از برخی از این اظهار نظرها که بعضاً از دانشمندان ناراضی فوتبال شنیده می‌شود. 


۵ تیم اول جدول را جایی جمع کنیم تا مسابقه بدهند و مقام‌های لیگ را مشخص کنیم. این یکی از پیشنهادات امروز است و به جز یک دل خنده سیر هیچ عکس‌العملی را نمی‌توان نسبت به آن نشان داد. تیم ششم جدول یک بازی کمتر در رقابت‌ها داشته و حتی تیم هفتم جدول برای بالانشینی هنوز شانس دارد، ۱۰ بازی مانده و ۳۰ امتیاز.

 

آقایان حداقل صحبت نکنید هنرتان را مردم متوجه شدند، از زیر بار مسئولیت که فرار کردید پس تزهای جدیدتان را دیگر نگه دارید برای مدیریت دور بعد.

 

مگر می‌شود حقوق تیم فولاد خوزستان حراج شود. نگهدارید این طرح‌های قرون وسطایی را برای خودتان. اگر مردم اینگونه که پی میرود بازهم قربانی کرونا باشند شما بازهم دنبال جایگاه برای خودتان هستید؟
اگر حکم کنند که مست گیرند، در شهر هر آن که هست گیرند

 

فولاد نمی‌گذارد سلامت مردم فدای فوتبال شود ولی اگر مقرر شد فوتبالی باشد فولاد مانند پلنگی چالاک آماده مبارزه است و نمی‌گذارد حقوق هوادارانش تضییع شود. ارائه نظرات غیرحرفه‌ای بیش‌تر آنچه را که در چنته داریم رو می‌کند.

 

1488229

دیدگاه‌ها