کد خبر : 1675987 | 12 فروردين 1399 ساعت 08:30 | 24.2K بازدید | 0 دیدگاه

گلایه ماکسی از واندا؛ تو هیچ‌چیز نمی‌فهمی

همسر سابق واندا ایکاردی با انتشار نامه‌ای نسبت به رفتن او همراه با سه فرزندش به کشور ایتالیا واکنش شدیدی نشان داده است.

گلایه ماکسی از واندا؛ تو هیچ‌چیز نمی‌فهمی

به "گزارش ورزش سه" برکسی پوشیده نیست که ماکسی لوپز بازیکن سابق باشگاه بارسلونا و همسرسابق واندا ایکاردی هرچند گفته باشد که او را به خاطر ازدواج با ایکاردی مهاجم آرژانتینی پی اس جی بخشیده است از او دل‌ خوشی ندارد و این تنش در مقاطع مختلف خودش را نشان داده است.


اخیراً واندا با انتشار یک عکسی همراه با ایکاردی و 5 فرزندش که 3 تن از آن‌ها یعنی والنتینو، کنستانتینو و بندیکتو حاصل ازدواج او با ماکسی لوپز هستند، اعلام کرده برای سپری کردن ادامه قرنطینه از پاریس به شهر لاگو در ایتالیا سفرکرده است. این در حالی است که ایتالیا یکی از کانون‌های شیوع کرونا در قاره اروپاست و درعین‌حال رشد شیوع ویروس کرونا در ایتالیا به نسبت سایر کشورهای اروپایی قابل‌مقایسه نیست که همین امر موجب ناراحتی شدید ماکسی لوپز از این مسئله شده است.

 

1488234


ماکسی لوپز با ابراز گلایه شدید از این بی‌احتیاطی واندا نوشته است:


دوست دارم که بدانم بر اساس کدام معیار، قرنطینه که یک بحران جهانی است را شکستی و درحالی‌که همه می‌گویند که نباید از خانه‌هایتان خارج شوید، بچه‌های ما را از کشوری به کشور دیگری می‌بری که مرکز شیوع کرونا در ایتالیا است؟


چرا به عواقبش فکر نمی‌کنی درحالی‌که در حال حاضر مقدس‌ترین چیز در دنیا برای ما سلامتی فرزندانمان است، با خودت چه فکری کردی؟ عصبانی‌ام که چرا بدون فکر و آگاهی این کارها را می‌کنی. اگر به خودت اهمیت نمی‌دهی، به پنج فرزندت اهمیت بده اما انگار هیچ‌چیزی نمی فهمی!

 

1488230

دیدگاه‌ها