کد خبر : 1675997 | 12 فروردين 1399 ساعت 10:30 | 11.1K بازدید | 0 دیدگاه

ستاره‌های بایرن در آستانه تمدید قرارداد

کارل هاینتس رومینیگه مدیر باشگاه بایرن مونیخ می‌گوید بحران کرونا باعث نشده مذاکره این باشگاه با مانوئل نویر، توماس مولر و داوید آلابا برای تمدید قراردادهایشان متوقف شود.

ستاره‌های بایرن در آستانه تمدید قرارداد

به گزارش "ورزش سه"، مدیر باشگاه بایرن مونیخ، کارل هاینتس رومینگیه می‌گوید بحران کرونا باعث نشده این باشگاه آلمانی مذاکرات خود با سه ستاره‌اش مانوئل نویر، توماس مولر و داوید آلابا برای تمدید قراردادهایشان را متوقف کند. درحالیکه هنوز مشخص نیست بحران بزرگ کرونا در نهایت چه تاثیری بر قراردادهای آتی بازیکنان فوتبال خواهد گذاشت، رومینیگه می‌گوید بایرن مونیخ سعی نخواهد کرد از این بحران به عنوان حربه‌ای برای کاهش دستمزد فوتبالیست‌هایش استفاده کند. 

 

1488242

 

علاوه بر این سه ستاره بایرن مونیخ، قرارداد چند بازیکن دیگر این تیم مثل ژروم بواتنگ، ژاوی مارتینز، تیاگو و سون اولریش هم در حال پایان است و باشگاه آلمانی به شدت در حال مذاکره با آنها برای تمدید قراردادهایشان است.

 

رومینیگه در گفتگو با روزنامه تاگس زایتونگ گفت:" مساله تمدید قرارداد مانوئل نویر همانطور دنبال می‌شود که برای سایر بازیکنانی که قراردادشان با باشگاه بایرن در تابستان 2021 به پایان می‌رسد در حال انجام است. ما پیش از شروع بحران کرونا پیشنهادهایی ارائه کرده بودیم و حالا هم نمی‌خواهیم با سو استفاده از این بحران دستمزد بازیکنان را کاهش بدهیم تا کمتر از آنچه مستحق آن هستند با آنها قرارداد امضا کنیم".

 

1488243

 

مدیر بایرن مونیخ در ادامه گفت:" همه این بازیکنان می‌دانند که بایرن مونیخ به عنوان باشگاهی که قصد ندارد از آنها سو استفاده کند و در برخورد با آنها منصفانه رفتار می‌کند بهترین برخورد را در مساله قراردادها خواهد داشت".

 

دیدگاه‌ها