کد خبر : 1675999 | 12 فروردين 1399 ساعت 11:00 | 12.5K بازدید | 0 دیدگاه

ایجنت لائوتارو: با باشگاه‌های زیادی صحبت کردیم

درحالیکه از بارسلونا و رئال مادرید به عنوان اصلی‌ترین گزینه‌های خرید لائوتارو مارتینز یاد می‌شود ایجنت او می‌گوید با باشگاه‌های زیادی در حال مذاکره است.

ایجنت لائوتارو: با باشگاه‌های زیادی صحبت کردیم

به گزارش "ورزش سه"، این روزها شایعات بسیاری درباره تلاش بارسلونا برای جذب لائوتارو مارتینز، مهاجم آرژانتینی اینترمیلان مطرح شده و در عین حال گفته می‌شود رئال مادرید، رقیب بزرگ بارسا هم به دنبال به خدمت گرفتن این ستاره آرژانتینی است. در همین حال، ایجنت لائوتارو می‌گوید مذاکره با باشگاه‌های دیگر درباره آینده او را آغاز کرده و با چندین باشگاه مختلف در حال صحبت کردن است.

 

لائوتاروی 22ساله این فصل در سن‌سیرو درخشان ظاهر شده و با پیراهن اینتر میلان موفق به زدن 16 گل شده است. این در حالی است که او فصل گذشته نتوانسته بود تعداد گلهای خود برای اینتر را به عدد ده برساند.

 

1488245

 

مدیر برنامه‌های لائوتارو در گفتگو با رادیو لا پلاتا در این باره گفت:" گفته شده که بارسلونا و رئال مادرید به دنبال جذب لائوتارو هستند ولی این حرفها تاثیری روی او ندارد. اگر بازیکن دیگری بود و به او می‌گفتند که بارسا و رئال تو را می‌خواهند، از هیجان شبها نمی‌توانست بخوابد".

 

مدیر برنامه‌های ستاره آرژانتینی اینترمیلان در ادامه اضافه کرد:" لائوتارو هیچوقت به من زنگ نمی‌زند که بپرسد این شایعات درست هستند یا نه. لائوتارو روی زمان حال و کار خودش تمرکز دارد. ما تا این لحظه با باشگاه‌های زیادی صحبت کرده‌ایم ولی هنوز هیچ اتفاقی نیفتاده. تا این لحظه کسانی که با ما تماس گرفته‌اند روسای باشگاه‌ها نبوده‌اند و صحبتهای رسمی و جدی در این باره انجام نشده".

 

دیدگاه‌ها