کد خبر : 1676006 | 12 فروردين 1399 ساعت 12:00 | 19.9K بازدید | 1 دیدگاه

تولد اولین فرزند مسوت؛ اوزیل پدر شد

مسوت اوزیل، ستاره آلمانی و ترک‌تبار آرسنال با انتشار یک پست در شبکه‌های اجتماعی از به دنیا آمدن اولین فرزند خود خبر داد.

تولد اولین فرزند مسوت؛ اوزیل پدر شد

به گزارش "ورزش سه"، مسوت اوزیل، ستاره آلمانی و ترک‌تبار باشگاه آرسنال با انتشار یک پست توییتری از تولد اولین فرزند خود خبر داد. اوزیل با انتشار عکسی از خود و همسرش در کنار فرزند دختر او که به تازگی به دنیا آمده اعلام کرد که فرزندش را اِدا نامگذاری کرده است.

 

1488253

 

در پست توییتری مسوت اوزیل چنین آمده:" خدا را شکر که دخترمان اِدا به سلامت به دنیا آمد. خداوند انشاالله نصیب‌مان می‌کند که دخترمان برای ما، اطرافیانش و همه انسانیت، فرزند خوبی باشد. آمین. امینه و مسوت اوزیل".

 

تعداد زیادی از هواداران اوزیل با اطلاع از پدر شدن او برای تبریک گفتن به ستاره محبوب‌شان از هم سبقت گرفته‌اند. از جمله کسانی که زیر این پست به اوزیل تبریک گفته‌اند می‌توان به لوکاس پودولسکی، همبازی سابق اوزیل در تیم ملی آلمان اشاره کرد.

 

اینکه اوزیل و همسرش منتظر به دنیا آمدن اولین فرزندش هستند پیش از این اعلام عمومی نشده بود و اعلام این خبر، هواداران اوزیل را شگفت‌زده کرده است.

 

1488254

 

البته برخی روزنامه‌نگاران می‌گویند انتظار این خبر را داشته‌اند چرا که اوزیل از ماه فوریه که آرسنال قصد حضور در لیگ اروپا را داشت اعلام کرد به دلایل شخصی قادر به همراهی با تیمش نیست. اوزیل همیشه سعی کرده اخبار زیادی از زندگی شخصی‌اش در اختیار رسانه‌ها نگذارد.

 

بر اساس گزارش‌ها اوزیل و همسرش امینه که او هم مثل مسوت، ترک‌تبار بوده ولی در سوئد به دنیا آمده و بزرگ شده از سال 2017 با هم نامزد بوده‌اند. امینه به عنوان هنرپیشه و مدل فعالیت کرده و در گذشته بانوی شایسته ترکیه شده است. اوزیل و امینه تابستان سال گذشته در هتلی لوکس در شهر استانبول و با حضور رجب طیب اردوغان رئیس‌جمهور ترکیه ازدواج کردند. اردوغان در مراسم عروسی اوزیل ساقدوش او بود.

 

دیدگاه‌ها