کد خبر : 1676014 | 12 فروردين 1399 ساعت 13:31 | 6.1K بازدید | 0 دیدگاه

سعداله یف: باید صبر، تمرین و تفکر کنیم

واکنش ستاره های کشتی روسیه به تعویق المپیک

ستاره های کشتی آزاد و فرنگی روسیه به تعویق یک ساله المپیک 2020 توکیو واکنش نشان دادند.

واکنش ستاره های کشتی روسیه به تعویق المپیک

به گزارش "ورزش سه"، بازی های المپیک 2020 توکیو به دلیل شیوع ویروس کرونا در جهان به مدت یکسال به تعویق افتاد و این موضوع با واکنش ستاره های ورزش جهان همراه بوده است.


در این میان ستاره های کشتی روسیه که مدعی اصلی کسب 2 مدال طلا در توکیو 2020 بودند، واکنشی کاملا منطقی به این اتفاق داشتند و همچنان خودشان را مدعی رسیدن به قهرمانی المپیک می دانند. 


عبدالرشید سعداله یف دارنده یک مدال طلای المپیک، 4 مدال طلا و یک مدال نقره جهان در کشتی آزاد و رومن ولاسوف دارنده 2 مدال طلای المپیک و 2 مدال طلا و یک مدال نقره جهان در کشتی فرنگی نسبت به تعویق افتادن این بازی ها واکنش نشان دادند.


عبدالرشید سعداله یف که از او به عنوان تانک روس نام برده می شود، گفت: هدف ما مشخص است و یکسان باقی مانده، المپیک به مدت یکسال به تعویل افتاده و این بدان معناست که تحقق اهداف ما به تأخیر افتاده است. زمان آن رسیده که همه ما قوی تر شویم و در حال حاضر فقط باید به بهترین ها امیدوارم باشیم. صبر، تمرین و تفکر کنیم.


رومن ولاسوف نیز در این باره گفت: بازی های المپیک توکیو به دلیل شرایط قابل فهم و فوق العاده تا سال 2021 به تعویق افتاد. این بدان معنی است که ما بهتر آماده می شویم و عملکرد خوب تری خواهیم داشت. می توانیم صبر و تحمل کنیم.

دیدگاه‌ها