کد خبر : 1676016 | 12 فروردين 1399 ساعت 13:40 | 26.8K بازدید | 2 دیدگاه

مارکا: خاطره کاسانو درباره رونالدو جعلی است!

روزنامه مارکا می‌گوید خاطره‌ای که آنتونیو کاسانو اخیرا از رونالدوی برزیلی تعریف کرده با واقعیت‌ها همخوانی ندارد.

مارکا: خاطره کاسانو درباره رونالدو جعلی است!

به گزارش "ورزش سه"، آنتونیو کاسانو، بازیکن سابق رئال مادرید اخیرا در یک گفتگوی رسانه‌ای خاطره‌ای از رونالدو نازاریو یا همان رونالدوی برزیلی تعریف کرد ولی روزنامه مارکا می‌گوید داستان کاسانو با اینکه جذاب است ولی به نظر می‌رسد با واقعیت‌ها همخوانی ندارد.

 

کاسانو که در سالهای 2006 و 2007 به مدت یک فصل و نیم در رئال مادرید با رونالدوی برزیلی همبازی بوده و همیشه او را تحسین می‌کرده در یک گفتگوی ویدیویی به ذکر خاطره‌ای از این اسطوره برزیلی پرداخت و گفت:" ما در یک بازی مقابل دپورتیوو داشتیم 1-0 می‌باختیم. آنها تیم فوق‌العاده‌ای داشتند. در شرایطی که داشتیم می‌باختیم تماشاچی‌ها شروع به سوت زدن کردند و به خصوص وقتی توپ به رونالدو می‌رسید سوت می‌زدند".

 

1488270

 

کاسانو در ادامه گفتگو با کوریره دلو اسپورت گفت:" وقتی به رختکن رفتیم مربی می‌خواست رونالدو را بیرون بکشد و رود فان نیستلروی را به زمین بفرستد ولی رونالدو گفت نه، من را بیرون نیاور،اگر تا پانزده دقیقه بعد از شروع نیمه دوم دو گل نزدم من را تعویض کن. همینطور هم شد و رونالدو در 15 دقیقه دو گل برای ما زد".

 

روزنامه مارکا اما با بررسی آمار می‌گوید این داستان کاسانو با واقعیت همخوانی ندارد. چرا که کاسانو در طول حضورش در رئال مادرید در سه بازی مقابل دپورتیوو لاکرونیا در زمین حضور داشته که چنین شرایطی در هیچکدام از آن سه بازی اتفاق نیفتاده.

 

1488271

 

رونالدو در دوران همبازی بودن با کاسانو در رئال مادرید تنها در یک بازی موفق شده در نیمه دوم دو گل به ثمر برساند و آن هم در جریان تساوی 2-2 رئال مادرید مقابل دینامو کیف بوده که رونالدو دو گل رئال را در دقایق 86 و 88 به ثمر رسانده.

 

دیدگاه‌ها