کد خبر : 1676034 | 12 فروردين 1399 ساعت 14:55 | 4.4K بازدید | 0 دیدگاه

کیمیچ:

بازیکنان در مبارزه با کرونا باید مسئولیت برعهده بگیرند

جاشوا کیمیچ، ستاره ملی پوش بایرن مونیخ، معتقد است که بازیکنان فوتبال در مبارزه با ویروس کرونا، باید مسئولیت برعهده بگیرند.

بازیکنان در مبارزه با کرونا باید مسئولیت برعهده بگیرند

به گزارش "ورزش سه"، کیمیچ و لئون گورتسکا، دو ملی پوش آلمانی بایرن، به تازگی کمپینی با عنوان "ما کرونا را بیرون می کنیم" راه انداختند تا برای مراکز خیریه و موسسات اجتماعی که در این شرایط دچار مشکل شده اند، پول جمع کنند.

تاکنون 2 هزار نفر در مجموع 3.5 میلیون یورو به این کمپین کمک کرده اند؛ از جمله روبرت لواندوفسکی و همسرش که یک میلیون یورو پرداخت کردند. کیمیچ اعتقاد دارد برعهده گرفتن چنین مسئولیتی، وظیفه یک بازیکن فوتبال است.

او در مصاحبه ای به سایت اختصاصی باشگاه بایرن مونیخ گفت:" به عنوان بازیکن فوتبال، ما مسئولیت مشخصی داریم. ما همچنین می خواستیم همبستگی مان را در این شرایط نشان بدهیم. من و لئون و حالا همه بازیکنان بایرن، به این فکر کردیم که چگونه می توانیم در این شرایط کمک کنیم؛ هم به کارمندان خودمان و هم به جامعه. بنابراین یک حرکت ابتکاری را شروع کردیم و امیدوارم بتوانیم به آدم‌های زیادی که در این شرایط به کمک نیاز دارند، کمک کنیم."

 

1346853

 

بازیکنان بایرن در حال حاضر از طریق ارتباط مجازی و به صورت انفرادی تمرین می کنند و کیمیچ از اینکه این برنامه خوب پیش رفته، غافلگیر شده است.

" در ابتدا من بدبین بودم که چگونه تمرین مجازی می تواند خوب باشد اما باید بگویم جذاب است. این فرصت خوبی است تا ارتباط مان با بازیکنان دیگر را حفظ کنیم.

همه حضور دارند و می توانیم همدیگر را روی گوشی ها یا هر وسیله دیگری، ببینیم. باید از مربیان بدنساز تشکر کرد زیرا در این مقطع، آنها واقعا خوب کار می کنند. ما خیلی عرق می ریزیم، هر کاری لازم باشد انجام می دهیم و همه بازیکنان خیلی خوب کار می کنند."

دیدگاه‌ها