کد خبر : 1676035 | 12 فروردين 1399 ساعت 15:30 | 6.9K بازدید | 0 دیدگاه

هندانوویچ: نمی‌توان به خاطرات دل خوش کرد

سمیر هندانوویچ دروازه‌بان اینترمیلان می‌گوید می‌خواهد با این تیم فاتح جامهای قهرمانی شود و معتقد است نمی‌توان به خاطرات دل خوش کرد.

هندانوویچ: نمی‌توان به خاطرات دل خوش کرد

به گزارش "ورزش سه"، سمیر هندانوویچ دروازه‌بان اسلوونیایی اینترمیلان می‌گوید می‌خواهد با این تیم فاتح جامهای قهرمانی شود چرا که معتقد است نمی‌توان به خاطرات دل خوش کرد و تنها از قهرمانی‌های گذشته حرف زد.

 

1488298

 

کاپیتان و سنگربان اینترمیلان در سال 2012 از اودینزه به این باشگاه شهر میلان ملحق شده ولی تا کنون در کسب عناوین قهرمانی با پیراهن اینتر موفق نبوده است. نراتزوری امسال در ابتدای فصل یکی از شانس‌های قهرمانی سری آ به نظر می‌رسید ولی بعد موقعیت ممتاز خود را به یوونتوس و لاتزیو تسلیم کرد. اینتر پیش از تعطیلی رقابتهای سری آ به دلیل شیوع ویروس کرونا در حالیکه یک بازی از تیم صدرنشین کمتر داشت، با اختلاف 9 امتیاز صدرنشین را تعقیب می‌کرد.

 

هندانوویچ در یک گفتگوی زنده ویدیویی با کانال اینترمیلان درشبکه‌های اجتماعی گفت:" پیوستن به اینتر رویای همه است. هر فوتبالیست جاه‌طلبی همیشه بالاترین جایگاه را هدف می‌گیرد و اینتر آن زمان بهترین تیم اروپا و دنیا بود. من واقعا خوشحال بودم و به خودم افتخار می‌کردم. البته پیوستن به اینتر از نظر فردی برایم یک چالش بزرگ هم بود ولی واقعا مثل این بود که رویایم به واقعیت تبدیل شده".

 

هندانوویچ در ادامه صحبتهایش درباره توقف رقابتهای فوتبال و شرایط قرنطینه خانگی گفت:" همه می‌دانند که شرایط از چه قرار است. ما از قوانین تبعیت می‌کنیم و در خانه می‌مانیم. شکی نیست که نگرانی وجود دارد ولی این هم طبیعی است. با اینکه تمرکز کردن در این شرایط خیلی سخت است ولی ما در خانه تمرین می‌کنیم. همچنین ویدیوی مسابقات قدیمی را از تلویزیون تماشا می‌کنیم و با هم در تماس هستیم. مثل خیلی ازتیمهای دیگر مربیان ما ویدیوهایی برای ما می‌فرستند تا با توجه به آنها به تمرین کردن ادامه دهیم".

 

دیدگاه‌ها