کد خبر : 1676086 | 12 فروردين 1399 ساعت 21:36 | 105.9K بازدید | 0 دیدگاه

کرونا ویروس تا اینجا پیش می آید

رونالدو در فهرست فروش تابستانی یوونتوس؟

باشگاه یوونتوس این روزها به دلیل بحران اقتصادی ناشی از کرونا شرایط مالی خوبی ندارد و شاید رونالدو را در فهرست فروش بگذارد.

رونالدو در فهرست فروش تابستانی یوونتوس؟

به گزارش "ورزش سه"، آینده کریستیانو رونالدو در یوونتوس مبهم به نظر می رسد و مشخص نیست که فصل بعد او همچنان پیراهن این باشگاه را به تن خواهد کرد یا خیر. یوونتوس دو سال پیش او را با رقم 112 میلیون یورو از رئال به خدمت گرفت و برای پرداخت دستمزد 20 میلیون یورویی خالصش در سال، مجبور به فداکاری های مالی زیادی شده است.

 

 

1488319

 

 

طبق ادعای ایل مساجرو، باشگاه یوونتوس کار بسیار دشواری برای حفظ فوق ستاره پرتغالی پیش رو دارد و این احتمال که او را در فهرست فروش بگذارد نیز بالاست.

چند روز پیش بازیکنان یوونتوس در مجموع 90 میلیون یورو از دستمزد خود را به باشگاه بخشیدند تا باشگاه در روزهای تعطیلی فوتبال به دلیل کرونا، ضرر اقتصادی هنگفت را تجربه نکند اما گویا حتی این میزان فداکاری هم برای حفظ بازیکنی مثل رونالدو کفایت نمی کند.

 

یوونتوس این روزها در حال برنامه ریزی است تا اهداف از پیش تعیین شده و پروژه های ورزشی اش باطل نشوند.

رونالدو سالانه 54 میلیون یورو ناخالص (31 میلیون یورو خالص) از یوونتوس دستمزد دریافت می کند و این یک دردسر بزرگ برای این باشگاه محسوب می شود. باشگاه تورینی برای حل این معضل سه راه پیش رو دارد: فروش رونالدو به یک تیم خارجی با مبلغی بیشتر از 70 میلیون یورو، حفظ رونالدو بدون تمدید قراردادش و یا تمدید یک ساله با او همراه با کسر دستمزد.

 

دیدگاه‌ها