کد خبر : 1676088 | 12 فروردين 1399 ساعت 22:15 | 22.6K بازدید | 0 دیدگاه

تیته:

بهترین دوران نیمار در بارسلونا بود

سرمربی تیم ملی برزیل در مصاحبه جدید خود به تمجید از نیمار پرداخت.

بهترین دوران نیمار در بارسلونا بود

به گزارش"ورزش سه"، نیمار فوق ستاره برزیلی پی اس جی سال 2013 بود که فوتبال در اروپا را با پیراهن بارسلونا شروع کرد. او 4 فصل بسیار خوب را در بارسلونا پشت سر گذاشت اما تابستان 2017 با قراردادی 222 میلیون یورویی راهی پاریس شد. انتقالی بسیار پرحاشیه که هم به ضرر نیمار تمام شد و هم بارسلونا.

در دو سال اخیر، بارسا تلاش هایی برای بازگرداندن نیمار داشته ولی موفق به این امر نشده است. با بحران اخیر کرونا نیز مشخص نیست که بارسا بتواند تابستان پیش رو برای جذب نیمار اقدام کند.

 

 

1488313

 

 

نیمار در سه فصل اخیر در پی اس جی اغلب مصدوم بوده و در حساس ترین مقاطع فصل نتوانسته یاری گر تیمش باشد. تیته سرمربی تیم ملی برزیل معتقد است که بهترین سال های فوتبال نیمار در بارسلونا بود.

تیته گفت:« بهترین نیمار را در بارسلونا دیدیم. زمانی که در سیستم 3-3-4 به عنوان بال چپ بازی می کرد  و سپس به مرکز می آمد. همان زمان مصاف بود با بهترین مقطع تیم ملی برزیل.

نیمار فوتبالیستی با توانایی های فنی نامحدود است. جدای از تکنیک تماشایی، بینش بازی بالا، سرعت در واکنش ها و عکس العمل ها در هنگام بازی، دید فوق العاده و بازی خوانی عالی حتی در دشوارترین مقاطع مسابقه، از بارزترین خصوصیات نیمار هستند. از فوتبالیستی صحبت می کنیم که الان در اوج توانایی های ذهنی و فیزیکی قرار دارد.»

دیدگاه‌ها