کد خبر : 1676104 | 13 فروردين 1399 ساعت 10:00 | 9.3K بازدید | 0 دیدگاه

رئیس شرکت پخش‌ تلویزیونی لیگ اسپانیا

احتمال بازگشت لالیگا از تیرماه، بدون تماشاچی

رئیس یکی از شرکت‌های صاحب حق پخش تلویزیونی لالیگا می‌گوید ممکن است بازی‌های این لیگ از تیرماه و بدون حضور تماشاچی از سر گرفته شود.

احتمال بازگشت لالیگا از تیرماه، بدون تماشاچی

به گزارش "ورزش سه"، رئیس شرکت رسانه‌ای مدیاپرو که یکی از شرکت‌های صاحب حق پخش تلویزیونی رقابتهای لالیگا است می‌گوید این احتمال وجود دارد که ادامه فصل لالیگا از تیرماه و بدون حضور تماشاچی از سر گرفته شود.

 

لالیگا در حال حاضر به دلیل بحران ناشی از شیوع ویروس کرونا تا اطلاع ثانوی به تعویق افتاده. تا این لحظه کرونا در اسپانیا جان 8400 را نفر گرفته و مشخص نیست اوج بحران در این کشور تا چه زمانی ادامه خواهد داشت. رورس، رئیس شرکت مدیاپرو که یکی از شرکای پخش‌کننده تلویزیونی این رقابتها است اما می‌گوید ممکن است لالیگا از تیرماه دوباره از سر گرفته شود.

 

1488366

 

خوام رورس در گفتگو با یک رادیوی اسپانیایی در این باره گفت:" امیدوارم فوتبال از تیرماه دنبال شود. می‌گویم از تیرماه چون علاوه بر نگرانی‌هایی که وجود دارد سلامت افراد هم اولویت اول ما است. البته شکی نیست که رقابتها بدون حضور تماشاچی برگزار خواهد شد ولی قبل از آن تیمها باید مثل دوران پیش‌فصل یک دوره آماده‌سازی را پشت سر بگذارند. بازیکنان خیلی وقت است در خانه هستند و نمی‌توانند یکدفعه وارد زمین شوند و بازی کنند، انگار که هیچ اتفاقی نیفتاده".

 

البته رورس در ادامه صحبتهایش می‌گوید با اینکه احتمال بازگشت لالیگا از تیرماه وجود دارد ولی حتی اگر بعد از آن، نتیجه تست کرونا فقط یک بازیکن مثبت اعلام شود بار دیگر این رقابتها لغو خواهد شد و در آن صورت باید پایان این فصل را رسما اعلام کرد. او در این باره گفت:" اگر بعد از شروع دوباره لیگ تست فقط یک بازیکن مثبت بشود، آن زمان است که دیگر باید گفت خداحافظ به کل فصل".

 

1488365

 

دیدگاه‌ها