کد خبر : 1676116 | 13 فروردين 1399 ساعت 11:37 | 28.8K بازدید | 0 دیدگاه

منچستر یونایتد به دنبال جذب ستاره جوان یوونتوس

به نظر می‌رسد که باشگاه منچستر یونایتد در تابستان پیش رو برای جذب ماتیاس دی لیخت از یوونتوس تلاش خواهد کرد.

منچستر یونایتد به دنبال جذب ستاره جوان یوونتوس

به گزارش "ورزش سه"، ماتیاس دی لیخت بعد از گذراندن یک دوره فوق العاده در آژاکس تیم های زیادی را خواهان خود می دید. این ستاره جوان در تابستان تا آستانه پیوستن به بارسلونا نیز پیشرفت اما نهایتاً و در یک چرخش قابل توجه سری آ و باشگاه یوونتوس را به عنوان چالش جدید خود انتخاب کرد.

 

ستاره هلندی که به عنوان یکی از بهترین مدافعان دنیا راهی یوونتوس شد تا اینجا نتوانسته نمایش های مورد انتظار را ارائه دهد و عملکرد او مورد برخی انتقادات قرار گرفته است. دی لیخت در چند بازی اشتباهات بسیار بچه گانه انجام داد که همین موضوع باعث شد که مائوریتزیو ساری او را نیمکت‌نشین کند اما با وجود مصدومان زیاد بیانکونری در خط دفاعی مدافع هلندی دوباره به ترکیب این تیم بازگشت.

 

 

1446720

 

 

عملکرد نه چندان خوب ماتیاس دی لیخت در ترکیب یوونتوس باعث شده که شایعات زیادی درباره احتمال جدایی زودهنگام او از تیم ایتالیایی به گوش برسد. حالا و در همین رابطه گفته می‌شود باشگاه منچستر یونایتد قصد دارد در تابستان پیش رو برای تقویت خط دفاعی خود ماتیاس دی لیخت را از یوونتوس به خدمت بگیرد. با این وجود به نظر نمی‌رسد که باشگاه تورینی به این راحتی ها برای فروش ستاره جوان و آینده دار خود راضی شود.

 

دیدگاه‌ها