کد خبر : 1676134 | 13 فروردين 1399 ساعت 13:46 | 10.3K بازدید | 0 دیدگاه

پیشنهاد معاون استقلال در روزهای قرنطینه؛

سازمان لیگ با باشگاه‌ها ویدیو کنفرانس بگذارد

معاون باشگاه استقلال پیشنهاد داد سازمان لیگ هر هفته با نمایندگان باشگاه‌ها جلسات ویدیویی برگزار کند.

سازمان لیگ با باشگاه‌ها ویدیو کنفرانس بگذارد

به گزارش ''ورزش سه''، با وجود تعطیلی مسابقات فوتبال به دلیل شیوع ویروس کرونا، باشگاه‌ها کارهای اداری خود را پیش می‌برند و استقلالی‌ها هم به دلیل پرونده هایی که در فیفا دارند، اقدامات خود را انجام می‌دهند و احتمالا پس از تعیین مدیرعامل فعالیت جدی‌تر و بیشتری نیز خواهند داشت.

 

اما در این روزها، معاون باشگاه استقلال پیشنهادی در رابطه با تصمیم گیری ها برای سرنوشت فصل جاری و مرتبط بودن باشگاه‌ها با سازمان لیگ دارد.

 

سلطانی در گفت و گو با ورزش سه نظر خود را اینطور بیان کرد: به سازمان لیگ پیشنهاد می‌کنم برای زنده نگه داشتن روح فوتبال در کشور، کمرنگ شدن شایعات و از همه مهمتر شنیده شدن نقطه نظرات باشگاه‌ها و اطلاع رسانی به آنها، تا زمان برقراری لیگ و بر طرف شدن شرایط حاد کشور، هفته ای یک و یا حتی دوبار  بار به صورت ویدیو کنفرانس جلسه ای با حضور همه نمایندگان باشگاه‌ها داشته باشد.

 

او افزود: این کار نه تنها باز گشایی بابی جدید در سازمان لیگ برای شنیدن صدای باشگاه‌هاست و حتی می‌تواند برای همیشه جایگزین حضوری اشخاص باشد، بلکه باعث کم شدن فاصله بین  باشگاه‌ها و سازمان لیگ فوتبال می‌شود و همه ارکان فوتبال را با تصمیمات واحد در مسیر بهبود شرایط هماهنگ می‌کند.

دیدگاه‌ها