کد خبر : 1676162 | 13 فروردين 1399 ساعت 16:26 | 35.4K بازدید | 0 دیدگاه

جدایی مدافع فرانسوی از بارسلونا قطعی است

به نظر می رسد جدایی ساموئل امتیتی از بارسلونا در تابستان قطعی باشد.

جدایی مدافع فرانسوی از بارسلونا قطعی است

به گزارش "ورزش سه"، اگرچه پیش از شیوع ویروس کرونا نیز به نظر می رسید احتمال زیادی در مورد جدایی ساموئل امتیتی از بارسلونا وجود دارد، اما بحران حاصل از این بیماری باعث رکود اقتصادی در بارسلونا شده و این تیم به دنبال درآمدزایی حاصل از فروش بازیکن در تابستان پیش رو است.

 

1486327

 

نشریه اسپورت مدعی شد بارسلونا قصد دارد 130 میلیون یورو از فروش بازیکن کسب کند و فروش ساموئل امتیتی یکی از مهم ترین برنامه های این تیم برای نیل به این هدف است. مدافع تنومند فرانسوی در تابستان سال 2016 و با مبلغ 25 میلیون یورو از لیون راهی بارسا شده و دو سال بعد باشگاه بارسلونا با سه برابر کردن حقوق ساموئل امتیتی، بند آزادسازی 500 میلیون یورویی نیز به قرارداد این بازیکن اضافه کرد.

 

در حال حاضر تیم هایی از لیگ برتر شامل چلسی، آرسنال و منچستریونایتد به دنبال خرید ساموئل امتیتی هستند و به نظر می رسد با توجه به افت محسوس این بازیکن در دو سال اخیر، بارسلونا با رقمی بین 30 تا 40 میلیون یورو نیز می تواند راضی به فروش او باشد. بعد از درخشش خیره کننده در جام جهانی 2018 و نقش آفرینی در قهرمانی تیم ملی فرانسه، ساموئل امتیتی دچار افت شدیدی شده و با توجه به مصدومیت های متوالی، بخش قابل توجهی از دو فصل اخیر را از دست داد. این مدافع فرانسوی معمولا در روزهای حضور در لیست بارسا نیز نیمکت نشین بوده و باشگاه مشکلی با فروش او ندارد.

دیدگاه‌ها