کد خبر : 1676174 | 13 فروردين 1399 ساعت 18:36 | 6.5K بازدید | 0 دیدگاه

با کمک اعضای اتحادیه و فدراسیون های مختلف

تحقیقات فیفا برای کمک به جامعه جهانی فوتبال

شیوع ویروس کرونا این روزها باعث رکورد اقتصادی بی سابقه ای میان تیمهای بزرگ دنیا شده است. رکوردی که به دلیل قطع مسابقات و تورنمنت های فوتبالی به وجود آمده است.

تحقیقات فیفا برای کمک به جامعه جهانی فوتبال

به گزارش "ورزش سه"، در حالی که تصور نمی شد شیوع یک ویروس بتواند رقابت های ورزشی دنیا را دچار اختلال کند اما این اتفاق افتاد و ویروس کرونا و دامن گیر شدن در بیشتر از 200 کشور دنیا باعث شد تا تورنمنت ها و رقابت های معتبر و غیرمعتبر ورزشی دنیا رسما فلج شوند.

 

برای اثبات این ادعا می توان نگاهی به فوتبال روز دنیا انداخت. پنج لیگ اصلی دنیای فوتبال (اسپانیا، انگلیس، ایتالیا، فرانسه و آلمان)، قطع رقابت هایی مانند لیگ قهرمانان آسیا و لیگ قهرمانان اروپا (که هنوز درباره ادامه و یا برگزار نشدن آن رقابت ها تصمیم گیری نشده است) و به تعویق افتادن رقابت های مهمی همچون تورنمنت های جام ملت ها اروپا، کوپا آمریکا و المپیک توکیو باعث شد تا قبول کنیم رقابت های فوتبالی دنیا به حالت فلج کامل درآمده است.

حالا با توجه به اتفاقاتی که افتاده و دراین میان بسیاری از اسپانسرها و باشگاه های مختلف دنیا دچار آسیب و خسارت های فراوانی شده اند فدراسیون بین المللی فوتبال که دارای 1.5 میلیارد دلار (1.36 میلیارد یورو) ذخیره است، تصمیم گرفت تا به جامعه فوتبال کمک کند و به همین دلیل بیانیه ای تنظیم و اعلام کرد.

 

در بیانیه فدراسیون بین المللی فوتبال(فیفا) آمده است: این روزها در حال فکر کردن برای پیدا کردن راهی برای کمک به جامعه جهانی فوتبال هستیم و در این میان فرم هایی که به دست مان می رسد کمک های زیادی به ما می کند. در حال حاضر با همکاری اعضای اتحادیه و فدراسیون کشورهای مختلف و البته فدراسیون های محلی اوضاع را مورد مطالعه و بررسی قرار داده ایم تا بتوانیم به جامعه جهانی فوتبال کمک کنیم.

دیدگاه‌ها