کد خبر : 1676182 | 13 فروردين 1399 ساعت 19:30 | 16.7K بازدید | 0 دیدگاه

یوفا اعلام کرد؛ تعویق همه دیدارهای ملی و باشگاهی اروپا

اتحادیه فوتبال اروپا، یوفا، اعلام کرد که همه رقابت های باشگاهی زیر نظر این اتحادیه تا اطلاع بعدی برگزار نخواهد شد و دیدارهای ملی ماه ژوئن نیز به تعویق افتاده است.

یوفا اعلام کرد؛ تعویق همه دیدارهای ملی و باشگاهی اروپا

به گزارش "ورزش سه"، بعد از شیوع ویروس کرونا، برگزاری رقابت های ورزشی در سراسر دنیا به حال تعلیق درآمده و امروز یوفا با حضور 55 عضو، در مورد برگزاری دوباره رقابت های قاره ای تصمیم گیری کرد.

به این ترتیب، ادامه برگزاری رقابت های این فصل لیگ قهرمانان و لیگ اروپا در هاله ای از ابهام قرار گرفت و اعلام فهرست تیم ها برای مسابقات فصل بعد این رقابت ها نیز به تعویق افتاد.

 

1485804

 

قرار بود تعدادی از دیداری های پلی اف یورو 2020 با حضور تیم های ایرلند شمالی، جمهوری ایرلند و اسکاتلند، و همچنین دیدارهای مقدماتی قهرمانی اروپایی 2021 زنان در ماه ژوئن برگزار شود.

اما اکنون یوفا اعلام کرد که زمان پایان رقابت های فصل 21-2020 نیز به تعویق افتاده و در مورد آن بعدا تصمیم گیری خواهد شد.

همچنین یوفا برگزاری رقابت های زیر 17 سال اروپا که قرار بود در ماه می برگزار شود و قهرمانی زیر 19 سال زنان در ماه جولای را نیز لغو کرد.

کمیته اجرایی تصمیم گرفت تا بعضی از جنبه های مقررات مربوط به دادن مجوز به باشگاه ها را به دلیل شرایط موجود به حال تعلیق درآورد. این شامل پیش نیاز هایی برای آماده سازی و ارزیابی اطلاعات مالی آینده باشگاه هاست.

دیدگاه‌ها