کد خبر : 1676214 | 14 فروردين 1399 ساعت 09:20 | 8.2K بازدید | 0 دیدگاه

تکذیب شایعات درباره جدایی از میلان

زلاتان: هنوز درباره آینده‌ام تصمیم نگرفته‌ام

با وجود شایعات درباره جدایی زودهنگام زلاتان ابراهیموویچ از آث میلان، این ستاره سوئدی اعلام کرد هنوز درباره آینده خود تصمیمی نگرفته است.

زلاتان: هنوز درباره آینده‌ام تصمیم نگرفته‌ام

به گزارش "ورزش سه"، بعد از مطرح شدن شایعاتی درباره اینکه زلاتان ابراهیموویچ بعد از پایان قراردادش با آث میلان در پایان فصل جاری این باشگاه را ترک خواهد کرد و احتمالا بازنشسته خواهد شد، او این گزارش‌ها را رد کرد و گفت هنوز درباره آینده خود تصمیم نگرفته است.

 

ابراهیموویچ 38ساله در ماه دسامبر به باشگاه سابق خود آث میلان بازگشت و در فصلی که حالا به دلیل بحران ناشی از کرونا متوقف شده در ده بازی برای روسونری چهار گل به ثمر رساند. درحالیکه قرارداد زلاتان با میلان در پایان این فصل یعنی در فصل تابستان آتی به پایان می‌رسد دیروز در ایتالیا عنوان شد که او بعد از پایان قراردادش میلان را ترک خواهد کرد و حتی احتمال بازنشستگی‌اش وجود دارد. ولی زلاتان در گفتگو با یک روزنامه سوئدی گفت هنوز درباره آینده خود تصمیمی نگرفته است.

 

1488494

 

ایبرا در گفتگو با روزنامه سوئدی سونسکا داگ‌بلات اعلام کرد:" باید ببینیم چه می‌شود. من واقعا نمی‌دانم چه می‌خواهم. هر روز یک اتفاق جدید می‌افتد. کسی می‌توانست کرونا و این وضعیت را پیش‌بینی کند؟ فقط باید سعی کنیم زنده بمانیم و از زندگی لذت ببریم. خیلی نگران نباشید. من خانواده‌ای دارم که باید از آن مراقبت کنم. تا زمانی که آنها خوبند من هم خوبم".

 

زلاتان درباره بحران ناشی از کرونا در ایتالیا و تعلیق رقابتهای فوتبال در این کشور و در دیگر نقاط دنیا گفت:" وقتی کرونا به فوتبال هم سرایت کرد مجموعه تمرینی ما هم تعطیل شد و به ما گفتند اجازه ندارید از خانه خارج شوید. تعطیلی لیگهای فوتبال تراژیک است ولی ما باید به سیستم احترام بگذاریم و صبور باشیم. آنها باید راه‌حلی پیدا کنند که برای کل جامعه مفید باشد. سلامتی از هر ورزشی مهمتر است. من نگران کرونا نیستم و معتقدم این مشکل حل خواهد شد. فقط باید منتظر بمانیم تا کارشناسان راه‌حل را پیدا کنند".

 

1477185

 

دیدگاه‌ها