کد خبر : 1676221 | 14 فروردين 1399 ساعت 10:27 | 61.3K بازدید | 1 دیدگاه

دیبالا به رونالدو: در آرژانتین از تو متنفریم!

پائولو دیبالا، مهاجم آرژانتینی یوونتوس می‌گوید به هم‌تیمی‌اش کریستیانو رونالدو گفته که آرژانتینی‌ها نه تنها علاقه‌ای به او ندارند بلکه از او متنفر هستند.

دیبالا به رونالدو: در آرژانتین از تو متنفریم!

به گزارش "ورزش سه"، پائولو دیبالا، مهاجم آرژانتینی یوونتوس می‌گوید به کریستیانو رونالدو، هم‌تیمی‌اش در یووه گفته که در آرژانتین چهره‌ محبوبی نیست و در واقع در کشور لیونل مسی همه از او متنفر هستند.

 

رقابت بزرگ مسی و رونالدو در دنیای فوتبال سالها است به شدت در جریان است و به نظر می‌رسد این دو ابرستاره فوتبال دنیا فوتبالدوستان را به دو اردوگاه هواداران مسی و دوست‌داران رونالدو تقسیم کرده‌اند. رونالدو بعد از سالها حضور در رئال مادرید در سال 2018 به یوونتوس رفت تا دنیای فوتبال دیگر شاهد نبرد مستقیم این دو در ال‌کلاسیکوها نباشد. ولی دعوا بر سر اینکه کدامیک از این دو غول دنیای فوتبال شایسته عنوان بهترین فوتبالیست تاریخ است همچنان ادامه دارد.

 

1488504

 

دیبالا، هم‌تیمی آرژانتینی کریستیانو در یوونتوس می‌گوید برای رونالدو این را توضیح داده که با اینکه شخصا او را شایسته ستایش می‌داند ولی در کشور آرژانتین کسی از او خوشش نمی‌آید و حتی همه از او متنفر هستند.

 

دیبالا در گفتگو با وبسایت فدراسیون فوتبال آرژانتین در این باره گفت:" گفتم کریستیانو، ما در آرژانتین از تو متنفریم، به خاطر شخصیتت، هویتت، نوع راه رفتنت. ولی می‌دانی، راستش را بخواهی تو من را واقعا غافلگیر کردی چون وقتی اینجا از نزدیک شناختمت فهمیدم واقعیت چیز دیگری است".

 

دیبالا که یکی از معدود بازیکنانی است که هم با لیونل مسی و هم با کریستیانو رونالدو بازی کرده در این مصاحبه می‌گوید وقتی سال گذشته اعلام کرد بازی کردن در تیم ملی آرژاتنین در کنار مسی برایش دشوار است با انتقادات زیادی مواجه شده ولی در این مدت با همکاری مسی موفق شده با این ستاره آرژانتینی به درک بهتری برسد.

 

1488506

 

دیبالا در این  باره گفت:" من اصلا قصد نداشتم از یک هم‌تیمی انتقاد کنم. می‌خواستم واقعیت را بگویم تا برایش راه‌حل پیدا شود. در این باره با لئو صحبت کردم چون از نظر تاکتیکی ما نقش‌های مشابهی داریم. من در جام جهانی یا کوپا دقایق زیادی برای  تیم ملی بازی نکردم ولی همیشه به تصمیم‌های مربی احترام گذاشته‌ام چون آرژانتین تیم باپرستیژی است".

 

دیدگاه‌ها