کد خبر : 1676233 | 14 فروردين 1399 ساعت 11:48 | 13.9K بازدید | 0 دیدگاه

یوونتوس در صورت توقف سری آ قهرمانی را نمی‌خواهد

رئیس فدراسیون فوتبال ایتالیا می‌گوید در صورت توقف کامل فصل سری آ باشگاه یوونتوس نمی‌خواهد به عنوان قهرمان این فصل معرفی شود.

یوونتوس در صورت توقف سری آ قهرمانی را نمی‌خواهد

به گزارش "ورزش سه"، بر اساس اعلام اسپوتنیک، بحران کرونا در ایتالیا، مانند سایر نقاط دنیا، ورزش و فوتبال این کشور را تحت تأثیر قرار داده است. در شرایطی که بیش از دو سوم فصل جاری سپری شده، بعید به نظر می‌رسد حداقل تا یک ماه آینده خبری از شروع دوباره رقابت‌های سری آ باشد. با این وجود شایعاتی در خصوص احتمال تعطیلی کامل رقابت‌های سری آ وجود دارد.

 

1488518

 

طی روزهای اخیر شایعاتی مبنی بر اینکه در صورت پایان رقابت‌های سری‌آ در وضعیت فعلی، تکلیف قهرمانی و وضعیت سهمیه‌های اروپایی بر اساس وضعیت فعلی جدول، مشخص خواهد شد منتشر شده بود. گابریله گراوینا، رئیس فدراسیون فوتبال ایتالیا در گفتگو با توتومرکاتو گفت: "این احتمال وجود دارد که سری آ از 20 ماه می از سر گرفته شود. تعطیلی لیگ آن هم در حالی که بیشتر از دو سوم از رقابت‌ها برگزار شده معقولانه نیست، حتی اگر تعطیل هم شود، آنیلی اعلام کرده که یوونتوس قهرمانی این فصل را نمی‌پذیرد".

 

آندره‌آ آنیلی ریاست باشگاه یوونتوس اوایل هفته گذشته در پاسخ به توییت یکی از هواداران یوونتوس که گفته بود یوونتوس در مواجهه با قهرمانی احتمالی این تیم در صورت ناتمام ماندن لیگ، باید بگوید «نه، ممنونم»، این توییت را لایک کرده بود. حالا با توجه به توضیحات گراوینا به نظر می‌رسد، آندره‌آ آنیلی و مجموعه یوونتوس، با توجه به وضعیت فعلی جدول سری آ علاقه ای به چنین قهرمانی‌ای ندارند.

 

در ایتالیا تاکنون بیشتر از 110 هزار نفر به ویروس کرونا مبتلا شده اند و بیشتر از 13هزار نفر جان خود را از دست داده اند. ایتالیا از لحاظ تعداد کشته شدگان در دنیا رکورددار بوده است. در باشگاه یوونتوس نیز سه نفر از بازیکنان این تیم، دانیله روگانی، بلیز ماتویدی و پائولو دیبالا به این ویروس مبتلا شده اند.

 

دیدگاه‌ها