کد خبر : 1676261 | 14 فروردين 1399 ساعت 14:35 | 4.8K بازدید | 0 دیدگاه

برگزاری مسابقات ورزشی تا 11 خرداد ممنوع شد

شرایط عجیب و بلاتکلیفی حامد حدادی در چین

ستاره بسکتبال ایران که حدود 10 روز قبل به چین رفته، این روزها شرایط عجیبی را سپری می کند.

شرایط عجیب و بلاتکلیفی حامد حدادی در چین

به گزارش "ورزش سه"، حامد حدادی بعد از کنترل شیوع کرونا در کشور چین، با خواست مسئولان باشگاه نانجینگ راهی این کشور شد تا در استارت دوباره لیگ بسکتبال چین تیمش را همراهی کند.


با اینکه مسئولان سوپرلیگ چین از احتمال شروع این مسابقات تا اواخر فروردین و نهایتا اواسط اردیبهشت ماه را داده بودند، بار دیگر دولت چین شروع مسابقات ورزشی را به تعویق انداخته است.


حامد حدادی که 10 روز قبل وارد چین شد، در روزهای پایانی قرنطینه 14 روزه به سر می برد و تصور می کرد که بعد از این دوران باید به تمرینات تیمش برود و آماده حضور در سوپرلیگ بسکتبال چین شود.


سنتر 218 سانتی متری تیم ملی بسکتبال ایران درباره آخرین وضعیت برگزاری لیگ چین گفت: قرار بود تا چند هفته دیگر مسابقات بدون حضور تماشاگر از سر گرفته شود، اما دولت چین تصمیم جدیدی گرفته که طبق آن حق برگزاری هیچ مسابقه ورزشی تا پایان ماه می وجود ندارد. با این شرایط فعلا ما بلاتکلیف هستیم و پروازی هم برای بازگشت من به ایران وجود ندارد. فعلا اینجا ماندگار هستم تا ببینم که شرایط چگونه خواهد بود.


آنطور که حدادی خبر داده، حداقل تا 11 خردادماه خبری از شروع دوباره لیگ بسکتبال چین نیست و باید دید تمرینات تیم نانجینگ برگزار خواهد شد یا بازیکن ایرانی و لژیونرهای دیگر چین مجبورند همچنان در قرنطینه بمانند.

دیدگاه‌ها