کد خبر : 1676269 | 14 فروردين 1399 ساعت 15:10 | 41.7K بازدید | 0 دیدگاه

باورنکردنی؛ حمله همزمان بارسا به نیمار ولائوتارو(عکس)

باشگاه بارسلونا قصد دارد پس از اتمام بحران کرونا و از سرگیری فوتبال برای جذب نیمار و لائوتارو مارتینز اقدام کند.

به گزارش "ورزش سه"، به نقل از موندودپورتیوو، بحران کرونا باعث تعطیلی فوتبال در اروپا شده است. در خوشبینانه ترین حالت، قرار است از اواسط می، لیگ های از سر گرفته شوند ولی این احتمال بالاست که ادامه بازی ها به تابستان موکول شوند.

پس از اتمام قضیه کرونا قطعا تبعات اقتصادی تعطیلی فوتبال بر باشگاه های حتی بزرگ و متمول نیز تاثیر منفی خود را خواهد گذاشت و برای مثال تا همینجا بارسلونا و یوونتوس مجبور به کسر دستمزد بازیکنان شان شده اند.

 

 

1488548

 

 

بارسا قطعا نمی تواند به بودجه ای که پیش از این هدف گذاری کرده بود دست یابد و میزان درآمدهای این تیم، کاهش قابل توجهی خواهد یافت ولی با این وجود قصد دارد با شروع نقل و انتقالات، فصل بعد برای دو هدف بزرگ خود خیز بردارد.

صحبت از لائوتارو مارتینز و نیمار است. اولی یک هدف واجب و دومی یک هدف استراتژیک است. هر دو ستاره قصد پیوستن به بارسا و هم تیمی شدن با لیونل مسی را دارند ولی یک چیز علاقه و میل قلبی است و چیز دیگر مواجهه با واقعیت.

 

طبیعی است که بارسلونا نسبت به چند ماه پیش قدرت اقتصادی بالایی برای ورود به بازار نقل و انتقالات نخواهد داشت و به نظر می رسید که یا باید برای لائوتارو اقدام کند یا نیمار اما بارتومئو رئیس باشگاه در آخرین سال ریاستش قصد دارد هر دو بازیکن را برای تیمش به خدمت بگیرد. ماموریتی بسیار سخت که غیرممکن نیست. بارتومئو اخیرا در نشست خبری خود تایید کرد که پس از شروع مجدد فوتبال بارسا بار دیگر منابع اقتصادی خود را بازیابی خواهد کرد و همچنان قادر خواهد بود که بیشترین دستمزد را به ستاره هایش بدهد و مشکلی برای خرید بازیکن بزرگ هم نخواهد داشت.

 

 

1488549

 

 

لائوتارو با بند فسخ 112 میلیون یورویی و نیمار با قیمت 180 میلیون یورویی می توانند از باشگاه های شان جدا شوند ولی بارسا امیدوار است بتواند با ارقامی کمتر، هر دو را به خدمت بگیرد. در مواجهه با اینتر، بارسا امیدوار به معاوضه بازیکن است و در مورد پی اس جی نیز شرایط مشابه است.

هر دو باشگاه نیز از ناحیه کرونا ضربه اقتصادی دیده اند و برای فرار از بحران مالی، قطعا نیاز به فروش بازیکن خواهند داشت. 

 

مشکل دیگر به تعداد بازیکنان غیر اروپایی بارسا بر می گردد. در فهرست بارسلونا تنها باید سه بازیکن خارج از اتحادیه اروپا وجود داشته باشد که در حال حاضر با آرتور ملو، ویدال و آرائوخو پر شده است. در این بین احتمال جدایی ویدال بالاست و این جا برای لائوتارو را باز خواهد کرد. نیمار نیز تا پیش از ترک بارسا در سال 2017 برای گرفتن پاسپورت اسپانیایی اقدام کرده بود و در صورت بازگشت، این پرونده بار دیگر به جریان خواهد افتاد. 

 

 

1488389

دیدگاه‌ها