کد خبر : 1676272 | 14 فروردين 1399 ساعت 15:30 | 8.1K بازدید | 0 دیدگاه

ممبینی مخالف با همه دبیرکل ها(عکس)

یک مصاحبه تاریخى از عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال ماجراى مکاتبات اخیر AFC را پیچیده تر مى کند.

به گزارش "ورزش سه"، اواسط آذرماه سال ١٣٩٧ هدایت ممبینى که گفته مى شد یکى از گزینه هاى دبیرکلى فدراسیون فوتبال بوده به انتخاب سرپرست جدید دبیرکلى اعتراض کرد و در مصاحبه اى به تخلفات قانونى و موارد مرتبط با این انتخاب واکنش نشان داد.


ممبینى در این مصاحبه گفته بود:"در جریان انتخاب سرپرست دبیرکلی نبودیم. دبیرکل طبق اساسنامه باید ۱۰ سال سابقه مدیریتی داشته باشد که این انتخاب (انتخاب شکوری) طبق بندهای اساسنامه نیست. سرپرست را می‌توانند انتخاب کنند، اما برای حکم دبیرکلی، باید رأی خود را از هیئت رئیسه بگیرند و خود این موضوع چالش بزرگی است."


هفده ماه بعد ممبینى باز هم به عدم رعایت تشریفات قانونى در انتخاب سرپرست دبیرکلى که مهدى محمد نبى است ورود کرده که این موضوع نشان مى دهد این عضو هیات رییسه فدراسیون حساسیت ویژه اى در ماجراى انتخاب دبیرکل دارد.


نکته عجیب اینجاست که در اعتراض قبلى ممبینى اثرى از مکاتبات و ورود AFC نبود اما کنفدراسیون با ارسال دو نامه پیاپى اینبار به موضوع واکنش نشان داده و خواستار رعایت تشریفات قانونى شده است.


همانطور که با همین اساسنامه موجود انتخابات قبلى فدراسیون برگزار شد و فیفا اینبار اساسنامه را براى برگزارى انتخابات مورد تایید قرار نداد!


ممبینى در مصاحبه مذکور تاکید کرده که سرپرست دبیرکلى را مى توانند انتخاب کنند و براى تایید دبیرکل لازم به جلب موافقت اعضاى هیات رییسه است در حالى که نبى هم به عنوان سرپرست دبیرکلى انتخاب شده اما حالا طبق اعتراض ممبینى و AFC باید در جلسه رسمى هیات رییسه با حضور اعضا موافقت و آراى آنها را دریافت کند.

 

1488561

دیدگاه‌ها