کد خبر : 1676282 | 14 فروردين 1399 ساعت 15:50 | 30.6K بازدید | 0 دیدگاه

گری نویل و افشای دلیل جدایی رونالدو از یونایتد

گری نویل، مدافع باتجربه و سابق یونایتد از دلایل جدایی کریستیانو رونالدو از این تیم صحبت کرد.

گری نویل و افشای دلیل جدایی رونالدو از یونایتد


به گزارش "ورزش سه"، در سال 2009 و بعد از شش سال درخشان در اولدترافورد، رونالدو از جمع بازیکنان یونایتد جدا شده و راهی رئال مادرید شد. ستاره پرتغالی در برنابئو نیز روزهای فوق العاده ای را تجربه کرد و حالا گری نویل آب و هوای انگلیس را یکی از دلایل اصلی این تصمیم رونالدو قلمداد کرده است.

 

1488570

 

گری نویل گفت: "مصاحبه ای که او در سال 2008 بعد از فینال لیگ قهرمانان انجام داد مثل یک هشدار قوی بود. بنابراین تقریبا این آمادگی وجود داشت که رونالدو سال بعد یونایتد را ترک خواهد کرد و بدیهی بود که او علاقه دارد روزی در لالیگا و برای رئال مادرید بازی کند. من در مورد ماندن در یونایتد با رونالدو صحبت کردم، شاید در طول سال به او چیزی گفته بودم، اما مشکل بزرگ رونالدو در انگلیس آب و هوا بود.

 

همچنین من فکر می کنم رونالدو می خواست در اسپانیا زندگی کرده و در لالیگا بازی کند. اما آب و هوا نیز برای او یک مشکل بزرگ بود و من احساس می کردم که او تقریبا مسیرش را طی کرده است. حالا کریستیانو می تواند استدلال کند که پیوستن به رئال مادرید و فتح چهار یا پنج بار لیگ قهرمانان اروپا، گامی مهم برای او بوده که در آن می خواسته خودش را به چالش بکشد.

 

بازیکنان عمدتا وقتی یونایتد را ترک می کردند که یا به پایان راه رسیده، یا قراردادهایشان تمام شده بود، یا سن آنها افزایش یافته بود و یا سرمربی به آنها گفته دیگر خیلی در ترکیب قرار نمی گیرید. بیشتر بازیکنانی که منچستریونایتد را ترک کردند می خواستند در این تیم بمانند. روشن است، 99٪ از بازیکنانی که از یونایتد جدا شدند در صورت علاقه سرمربی در این تیم می ماندند، فقط یک یا دو درصد وجود داشت که با جاه طلبی های باشگاه همخوانی نداشتند."

دیدگاه‌ها