کد خبر : 1676285 | 14 فروردين 1399 ساعت 16:12 | 11.5K بازدید | 0 دیدگاه

گزارش؛

معضل تمدید با نویر؛ اولی کان در نقش ناجی

اولیور کان اسطوره بایرن مونیخ معتقد است که نویر می تواند تا 2025 هم برای بایرن مونیخ دروازه بان موثری باشد.

معضل تمدید با نویر؛ اولی کان در نقش ناجی

به گزارش "ورزش سه"، این روزها قضیه تمدید قرارداد با مانوئل نویر به یکی از سوژه های داغ مربوط به باشگاه بایرن مونیخ تبدیل شده است. قرارداد نویر سال 2021 به اتمام خواهد رسید و بایرن به او قراردادی تا 2023 پیشنهاد داده ولی گلر ملی پوش، خواهان تمدید تا 2025 است.

در بایرن از اینکه نویر برای تمدید تا این اندازه سخت گیری کرده و موانع ایجاد می کند، شگفت زده هستند.

 

 

1487509

 

 

اولیور  کان اسطوره بایرن و فوتبال آلمان، در 39 سالگی بود که از فوتبال خداحافظی کرد. عضو هیئت مدیره بایرن معتقد است که دروازه بان ها اگر از لحاظ بدنی بتوانند خودشان را در شرایط بالا حفظ کنند، مشکلی برای بازی حتی تا 40 سالگی نخواهند داشت. کان خود سال 2008 در تولد 39 سالگی اش، پس از بازی برابر بیلفلد، دویسبورگ و هرتا بود که اعلام بازنشستگی کرد.

این اسطوره که به زودی قدم در 51 سالگی خواهد گذاشت، یکی از افرادی است که درگیر تمدید قرارداد با نویر است و البته می تواند در این مورد نظر صائب تری هم داشته باشد:« به من ثابت شده است که دروازه بان ها می توانند در سنین بالا هم درخشان ظاهر شوند.»

 

 

1467383

 

 

نویر خواهان ماندنی شدن در بایرن تا 2025 است یعنی زمانی که 39 ساله خواهد بود؛ همان سنی که اولیور کان در بایرن دستکش ها را آویخت.

در بایرن از این شگفت زده هستند که نویر با وجود حمایت های تمام عیار باشگاه از او در سال های اخیر، حاضر نیست تن به تمدید تا 2023 بدهد و برای منافع شخصی هم که شده، زیر بار تمدید نمی رود. بایرنی ها البته تحت هیچ شرایطی حاضر به از دست دادن نویر نیستند و هرچند اخیرا الکساندر نوبل 23 ساله را از شالکه جذب کرده اند ولی این به معنای تمایل باشگاه برای انتقال نویر نیست.

 

کان در این مورد می گوید:« آرزوی هر دروازه بانی است که با مانوئل نویر، بهترین گلر دنیا هر روز تمرین کند ولی نویر می خواهد 5 سال دیگر هم در بایرن بماند و قطعا نوبل دوست ندارد 5 سال تمام ذخیره نویر باشد(قرارداد نوبل با بایرن هم 2025 به اتمام می رسد).»

 

 

1479869

 

 

کان می گوید که اگر برای دروازه بان مشکل مصدومیت رخ ندهد، او می تواند به راحتی تا 40 سالگی هم بازی کند. خود او در سال های پایانی فوتبالش از مشکل کمر و ستون فقرات رنج می برد ولی معتقد است که کسی نمی تواند روی جاه طلبی های نویر تردید داشته باشد و اینکه او می تواند از لحاظ بدنی خودش را تا 39 سالگی در بهترین شرایط حفظ کند.

تمجید کان از نویر شاید باعث آرام تر شدن اوضاع شده و به روند تمدید قرارداد کمک کند.

اما توماس مولر هم دیگر ستاره ای است که قراردادش 2021 به اتمام خواهد رسید. حسن صالح حمیدزیچ مدیر ورزشی بایرن معتقد است که هم نویر و هم مولر، از شاخصه های باشگاه و یکی از مهمترین عوامل موفقیت های بایرن در سال های گذشته بوده اند و هدف باشگاه نیز ادامه همکاری با آنهاست.

بایرن مونیخ به مولر هم تا 2023 پیشنهاد تمدید داده است و مهاجم محصول آکادمی باشگاه، بر خلاف نویر، مشکلی برای قبول آن ندارد.

 

دیدگاه‌ها