کد خبر : 1676310 | 14 فروردين 1399 ساعت 18:02 | 16.6K بازدید | 0 دیدگاه

به ما نگاه تحقیر آمیز داشتند اما...

امیری: پرتغال جلوی ایران زانو زد!

وحید امیری می‌گوید که کریستیانو رونالدو به بازیکنان و تیم ایران نگاه تحقیر آمیز داشت اما در پایان بازی پرتغال جلوی ایران زانو زد.

امیری: پرتغال جلوی ایران زانو زد!

به گزارش "روزش سه"، وحید امیری امروز در برنامه نوروز فوتبالی حضور یافت و درباره موضوعات مختلف اظهار نظر کرد. او که در روزتولد 32 سالگی در این برنامه حاضر شده بود، درباره مسائل مختلف به سوالات پاسخ داد:

 

* نمی‌دانم چطور به پیکه لایی زدم

 

وحید امیری درباره لایی زدن به پیکه گفت: در فوتبال یک سری اتفاقات می‌افتد که وقتی برمی‌گردی می‌گویی من بودم که این اتفاق را رقم زدم؟ وقتی گل می‌زنی نمی‌دانی در چند متری دروازه هستی. آن لحظه من سانتر اول را که انجام دادم خورد به پیکه بعد که برگشت او دوباره آمد که توپ را بگیرد و خودم هم باورم نمی‌شد توپ را رد کنم و سانتر من هم خوب بود و ای کاش گل می‌شد.

 

* پرتغال جلوی ما زانو زد

 

امیری درخصوص دیدار با پرتغال نیز عنوان کرد: کریستیانو رونالدو را همه دنیا دوست دارند و من هم همیشه به خاطر تلاش و زحمتش ستایش می‌کنم اما در تونل (که سروصدا می‌کرد) نگاه تحقیر آمیزی به بازیکنان ایران داشت. خیلی از بازیکنان ما بهم روحیه می‌دادند اما او با یک نگاهی ما را خیلی کوچک می‌دید. اما علیرضا (بیرانوند) آن کار بزرگ را کرد و پرتغال جلوی ما زانو زد و 11 نفره دفاع می‌کرد. کوچک دیدن ما به ضرر پرتغال شد.

 

* عروسی ام خیلی شلوغ بود

 

ستاره تیم ملی درباره مراسم ازدواجش گفت: من آمار دقیق میهمانان را ندارم اما همه آن لطف و محبت و خونگرمی همشهریان عزیزم بود. با بعضی ها که صحبت می‌کردم از شهرهای اطراف هم آمده بودند که همه اظهار لطف و محبت بود و بله، عروسی ام خیلی شلوع بود.

 

* از بچگی پرسپولیسی بودم

 

او در مورد پیوستن به پرسپولیس و علاقه به این تیم گفت: من یک سری عکس ها دارم که البته زیاد مناسب نیست چون از دوران کودکی و زندگی در روستاست اما با لباس پرسپولیس است. این که بگویم که 100 درصد فوتبال را می‌فهمیدم نه اما به این تیم علاقه داشتم و پیراهنش را می‌پوشیدم. آقای پیوس و پروین بزرگان پرسپولیس هستند و باعث افتخار است که ما پیراهنی را می‌پوشیم که بر تن بزرگان پرسپولیس و تیم ملی بوده است.

 

* از خداحافظی سیدجلال بی خبرم

 

وی درباره شایعه خداحافظی سیدجلال هم اظهار داشت: من همین دیروز به آقای سیدجلال پیام دادم و درباره قضیه دیگری با او صحبت کردم و فعلا خبری نیست و بعید می‌دانم خداحافظی کند. تیم های دیگر بازیکنان بزرگ دارند اما یک رهبر و بزرگ مثل سیدجلال حسینی ندارند و این بزرگ تیم ما باعث شده که موفقیت های پرسپولیس تداوم داشته باشد.

 

* بازی در ترکیه تجربه خوبی بود

 

امیری درباره بازی در لیگ ترکیه هم گفت: موقعی که من رفتم تیم ترابزون این تیم واقعا پرطرفدار بود و هم رده گالاتاسارای و بشیکتاش و فنرباغچه است. موقعی که رفتم این تیم، شروعم خیلی خوب بود و در تمرین و بازی های دوستانه خیلی خوب بودم. اما متاسفانه یک مصدومیت سختی از ناحیه زانو برای من اتفاق افتاد که خیلی از پزشکان گفتند برو خداراشکر کن که رباط و مینیسکت باهم پاره نشد. طبیعی است وقتی یک بازیکن از مصدومیت سخت برمی‌گردد، اعتماد به نفسش پایین می‌آید. من بدنسازی قبل فصل هم نداشتم و موقعی هم که رسیدم هر چند ماه یک بار دچار مصدومیت می‌شدم و حتی مصدومیت هایی که داشتم هم طولانی مدت بودند و همه این ها باعث شدند عملکردی که می‌خواستم را نشان ندهم اما تجربه خیلی خوبی بود.

دیدگاه‌ها