کد خبر : 1676311 | 14 فروردين 1399 ساعت 18:12 | 9.1K بازدید | 0 دیدگاه

ستاره سابق بارسلونا خواهان لغو لیگ هلند؛

اورمارس: یوفا و اردیویژه مثل ترامپ هستند !

مارک اورمارس بازیکن سابق بارسلونا و تیم ملی هلند با مسئولان لیگ کشورش برای لغو بازی ها تماس گرفته است و بر این موضوع اصرار دارد.

اورمارس: یوفا و اردیویژه مثل ترامپ هستند !

به گزارش "ورزش سه"، مارک اورمارس مدیر ورزشی باشگاه آژاکس با مسئولان سازمان لیگ فوتبال هلند تماس گرفته و خواستار لغو مسابقات شده و به شدت آنها را مورد انتقاد قرار داده است.


او در این مورد اینطور فکر می کند و می گوید:« چرا در این زمان آنها به پول فکر می کنند و سلامتی مردم برایشان اهمیتی ندارد.»


اورمارس که با تلگراف صحبت کرده، ادامه می دهد:« من انتظار داشتم که سازمان لیگ فوتبال هلند به صورت مستقل در این زمینه عمل کند و تصمیم بگیرد ولی آنها منتظر نظر یوفا هستند و یوفا هم قصد دارد مسابقات را پس از 30 ام جون از سر بگیرد.


رقابت های لیگ هلند تا اول جون دنبال می شد که با دستور دولت و به دلیل شیوع ویروس کرونا درنهایت این مسابقات به حالت تعلیق درآمده است.


بازیکن سابق آرسنال و بارسلونا که معتقد است مسابقات در این فصل از سر گرفته نخواهد شد، می گوید:« من حالا و با شرایطی که می بینم، از هفته قبول در حال مقایسه لیگ اردیویژه و یوفا با رئیس جهور آمریکا هستم و به نظر می رسد که تجارت و پول و اقتصاد مهم تر از ویروس کرونا است.»


او در ادامه و در حالی که به مقامات تصمیم ساز کشورش به کنایه "سلام" می دهد، اضافه می کند:« در هلند بیشتر از صد نفر مرده اند ولی مسئولان دنبال از سرگیری مسابقات و برگزاری مسابقات باقی مانده هستند. برایم مهم نیست که در حال حاضر ما تیم اول جدول هستیم ( آژاکس آمستردام) و باید مسابقات لغو شود؛ برگزاری مسابقات در چنین شرایطی بی مسئولیتی محض است.»

دیدگاه‌ها