کد خبر : 1676324 | 14 فروردين 1399 ساعت 19:27 | 7.1K بازدید | 0 دیدگاه

کاهش قرارداد سرمربی تیم جهانبخش به خاطر کرونا

سرمربی و اعضای کادرفنی تیم برایتون آلبیون به صورت داوطلبانه خواستار کاهش قرارداد خود در راستای کمک به باشگاه برای پرداخت حقوق کارمندان و همچنین کمک به خیریه شدند.

کاهش قرارداد سرمربی تیم جهانبخش به خاطر کرونا

به گزارش "ورزش سه"، پس از تعطیلی فوتبال به خاطر شیوع ویروس کرونا که تبعات مالی سنگینی هم داشته است، حالا موج تلاش ها برای ایجاد ثبات مالی در باشگاه های مختلف اروپایی به وجود آمده است. پس از این که اعضای تیم بایرن مونیخ خبر از بخشش 20 درصدی قراردادشان را دادند و همچنین در لیگ کرواسی تصمیم برای کاهش 30 درصدی قرارداد اعضای تیم گرفته شد، حالا از لیگ جزیره و تیم برایتون آلبیون اخباری در این خصوص منتشر شده است.

 

باشگاه برایتون که علیرضا جهانبخش ملی پوش ایرانی را در اختیار دارد، ساعاتی قبل اعلام کرد که سرمربی و دو نفر از اعضای کادرفنی این تیم درخواست داشته اند تا حقوق سه ماه آینده آن ها کاهش یابد. آن ها هدف خود از این تصمیم را کمک به باشگاه برای پرداخت حقوق کارمندان و همچنین تداوم کمک به خیریه قلمداد کرده‌اند.

 

دن اشتورت مدیرفنی، گراهام پاتر سرمربی و پل باربر رئیس کمیته اجرایی سه نفری هستند که این تصمیم را داشته‌ و در توضیح تصمیم خود گفته اند: این تصمیم برای این است که ما مطمئن شویم هیچ یک از کارمندان باشگاه برای دستمزد خود دچار رنج نخواهند شد. ما خودمان را خوش شانس می‌دانیم که در برایتون حضور داریم، بنابراین کاملا طبیعی است که به مالک باشگاه برای مشکلات مالی کمک کنیم.

 

این در حالی است که آن ها دو هفته پیش تصمیم خود را گرفته بودند اما باشگاه با آن مخالفت کرد تا این که سرانجام پس از مذاکرات دوباره، مالک باشگاه آن را پذیرفت.

 

حال باید دید پس از این موضوع آیا بازیکنان نیز چنین تصمیمی را خواهند گرفت یا نه. روز گذشته مشخص شد که صادق محرمی چیزی حدود یک میلیارد و دویست میلیون تومان از کاهش 30 درصدی قرارداد خود متضرر شده اما اگر علیرضا جهانبخش حقوق سه ماه آینده خود را داوطلبانه کاهش دهد، طبیعتا ضرر او بیش از این خواهد بود.

دیدگاه‌ها