کد خبر : 1676327 | 14 فروردين 1399 ساعت 19:40 | 6.5K بازدید | 0 دیدگاه

شیوه واگنر برای پشت سر گذاشتن کرونا؛

اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی در تمرینات شالکه!

شاگردان دیوید واگنر امروز دوباره تمریناتشان را از سر گرفته اند ولی با قوانینی جدید و با حفظ فاصله حداقل 2 متر.

اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی در تمرینات شالکه!

به گزارش "ورزش سه"، علیرغم اینکه ویروس کرونا هر روز در حال گسترش در سطح جهان است و آلمان هم از این داستان مستثنی نیست، بازیکنان شالکه امروز تمریناتشان را از سر گرفتند.


در شرایطی که اکثریت تیم ها در نقاط مختلف دنیا نظیر لیگ جزیره و همینطور لیگ ایران هنوز در قرنطینه هستند، بازیکنان شالکه تمریناتشان را از سر گرفته اند ولی با رعایت فاصله از یکدیگر.


مشکلی که وجود دارد اینکه قوانین به تیم ها برای شروع تمرینات اجازه نمی دهد، ولی دیوید واگنر سرمربی شالکه بازیکنان را به صورت دونفری تقسیم کرده تا آنها کارهای با توپ و دویدن را در دستور کارشان و در حضور او داشته باشند.

 

1488584


در این مدت قرار است بازیکنان مهارت های کنترل برتوپ و آمادگی جسمانی یا هر کار دیگری را با حداقل فاصله دو متر از یکدیگر انجام دهند.


پیش تر دیوید واگنر سرمربی سابق هادرسفیلد برنامه تمرینی شاگردانش را در خانه نیز تحت نظر داشته و حالا با شیوه ای جدید تمرینات در چمن را آغاز کرده است.


گفتنی است پیش از این دورتموند تمریناتش را علیرغم گسترش شیوع ویروس کرونا آغاز کرده و این ها همه در شرایطی رخ می دهد که باشگاه بایرن مونیخ جروم بوآتنگ مدافع میانی و ملی پوش خود را به دلیل ترک آلمان و حضور در برلین جریمه کرده است.

دیدگاه‌ها