کد خبر : 1676336 | 14 فروردين 1399 ساعت 20:34 | 30.7K بازدید | 0 دیدگاه

ناپولی هم به جمع مشتریان ستاره psg اضافه شد

به نظر می‌رسد که باشگاه ناپولی برای جذب ستاره اروگوئه‌ای پاری‌سن‌ژرمن یعنی ادینسون کاوانی که قراردادش با این تیم به اتمام رسیده، اقدام خواهد کرد.

ناپولی هم به جمع مشتریان ستاره psg اضافه شد

به گزارش "ورزش سه"، ادینسون کاوانی یکی از پر سر و صداترین بازیکنان در نقل و انتقالات زمستانی بود. این بازیکن تا آستانه جدایی از پاری سن ژرمن و پیوستن به اتلتیکومادرید نیز پیش رفت اما نهایتاً عدم رضایت باشگاه فرانسوی باعث شد که ستاره اروگوئه چند ماه دیگر در این تیم ماندگار شود.

 

قرارداد ادینسون کاوانی با پاریسن ژرمن در تابستان به پایان خواهد رسید و این بازیکن اروگوئه ای می تواند به شکل آزاد راهی هر تیم دیگری شود. همچنین گفته می شود نماینده های این بازیکن با چند باشگاه برای انتقال او در ارتباط بودند.

 

 

1488079

 

 

حالا و در همین رابطه نشریه توتو اسپرت مدعی شده که باشگاه ناپولی نیز به جمع مشتریان این ستاره اروگوئه ای اضافه شده است. سران باشگاه ایتالیایی قصد دارند با ارائه پیشنهاد دستمزد سالیانه ۷ میلیون یورو ادینسون کاوانی را برای آمدن به ناپل راضی کنند.

 

از طرف دیگر گفته می‌شود که باشگاه‌های اتلتیکو مادرید، اینتر میامی آمریکا و بوکاجونیورز آرژانتین از دیگر تیم‌هایی هستند که شرایط جذب ادینسون کاوانی را دنبال می کنند.

دیدگاه‌ها