کد خبر : 1676356 | 14 فروردين 1399 ساعت 23:45 | 49.7K بازدید | 0 دیدگاه

خاویر زانتی:

رونالدو و مسی بهترین هم تیمی های من بوده اند

خاویر زانتی، مدیر اینتر ابراز امیدواری کرد که لائوتارو مارتینز در این تیم بماند.

رونالدو و مسی بهترین هم تیمی های من بوده اند

به گزارش "ورزش سه"، بحث جدایی لائوتارو مارتینز از اینتر و پیوستن او به بارسلونا هر روز بیشتر از قبل شنیده می شود. همچنین گفته می شود که باشگاه کاتالانی قصد دارد هر طور که شده با یک پیشنهاد بزرگ ستاره آرژانتینی را به نوکمپ بیاورد.

 

 

1488245

 

 

با این حال مدیر ورزشی اینتر یعنی خاویر زانتی ابراز امیدواری کرده که لائوتارو مارتینز در این تیم ماندگار شود. او در این باره می‌گوید: " من از صحبت کردن درباره لائوتارو خوشحال می شوم. وقتی لائوتارو یکی از آینده دار ترین بازیکنان آرژانتین بود ما با او قرارداد امضا کردیم. من او را در کمپ تمرینی می بینم که چگونه کنار هم تیمی هایش تلاش می‌کند. به نظر من لائوتارو از حضور در اینجا خوشحال است امیدوارم که مدت زمان زیادی در اینتر بماند. او یک سرمایه بزرگ برای باشگاه به حساب می آید."

 

خاویر زانتی در ادامه پیرامون بهترین بازیکنان دوران بازی خود نیز گفت: " هانری از قدرت و سرعت بسیار بالایی برخوردار بود و دفاع کردن در برابر او امری بسیار دشوار به حساب می‌آمد. بهترین هم‌تیمی من نیز رونالدوی برزیلی بوده است. او استعداد و کیفیت فوق العاده ای داشت. همچنین من به اندازه کافی خوش شانس بودم که توانستم در آرژانتین کنار مسی بازی کنم. آنها بهترین هم تیمی های من بوده اند."

 

 

1442979

 

دیدگاه‌ها