کد خبر : 1676370 | 15 فروردين 1399 ساعت 10:34 | 3K بازدید | 0 دیدگاه

طهماسیان: باید شرایط را بعد از تعطیلات بررسی کنیم

گروه بهمن بدون برگزاری فینال بسکتبال بانوان قهرمان است

مسئول کمیته مسابقات لیگ برتر بسکتبال بانوان گفت: تمام تلاش‌مان این است که فینال لیگ برتر میان گروه بهمن و بانوان شهر گرگان برگزار شود، اما اگر شرایط مساعد نباشد، گروه بهمن قهرمان لیگ خواهد بود.

گروه بهمن بدون برگزاری فینال بسکتبال بانوان قهرمان است
به گزارش "ورزش سه: و به نقل از تسنیم تالین طهماسیان درباره درخواست گروه بهمن که فینال لیگ برتر برگزار نشود و لیگ بسکتبال بانوان همانند والیبال با در نظر گرفتن میزان کسب امتیازات آنها محاسبه شود گفت: این درخواست را روزی که فدراسیون تعطیل شده بود از فریناز طائرپور، سرمربی تیم گروه بهمن از طریق فضای مجازی دریافت کردم که نمی‌توانستیم تصمیمی بگیریم. ما بعد از تعطیلات با در نظر گرفتن شرایط کشور درباره ویروس کرونا در این باره تصمیم می‌گیریم.
 

وی در واکنش به نظر سرمربی تیم بسکتبال گروه بهمن که خواسته بود به مانند لیگ والیبال بانوان تصمیم‌گیری شود، اظهار داشت: والیبالی‌ها تمام مسابقات‌شان لغو شد، اما تفاوت ما با آنها این است که فقط یک بازی از لیگ برتر باقی مانده است و آن هم فینال بین تیم‌های گروه بهمن و بانوان شهر گرگان است. 

 

مسئول کمیته مسابقات فدراسیون بسکتبال افزود: بعد از تعطیلات شرایط را بررسی می‌کنیم و تمام تلاش‌مان این است که بازی انجام و قهرمان در فینال و در زمین مسابقه مشخص شود، مگر اینکه شرایط به گونه‌ای باشد که پرونده مسابقات را ببندیم.

 

وی درباره شانس گروه بهمن برای قهرمان لیگ برتر بسکتبال گفت: از آنجایی که گروه بهمن در مرحله مقدماتی اول گروه بوده و تا اینجا بدون باخت است مطمئناً این امتیاز لحاظ می‌شود و اگر بخواهیم تصمیمی بگیریم به نفع گروه بهمن است. تلاش می‌کنیم وضعیت را بررسی کنیم که آیا شرایط برگزاری مسابقات در کشور وجود دارد یا خیر. شاید هم دو تیم را دعوت کرده و نظرات‌شان را درباره برگزار نشدن فینال بخواهیم و تصمیم درستی را اتخاذ کنیم، اما اگر بدون برگزاری مسابقات این کار را انجام دهیم، گروه بهمن قهرمان خواهد بود.

 

دیدگاه‌ها