کد خبر : 1676380 | 15 فروردين 1399 ساعت 11:30 | 34.5K بازدید | 0 دیدگاه

بارسا باید سر کیسه را شل کند

تراشتگن خود را در حد مسی و گریزمان می‌بیند!

به گزارش روزنامه کاتالان اسپورت، مذاکرات باشگاه بارسلونا و مارک آندره تراشتگن برای تمدید قرارداد او ادامه دارد ولی موضع دو طرف همچنان به هم نزدیک نیست.

تراشتگن خود را در حد مسی و گریزمان می‌بیند!

به گزارش "ورزش سه"، روزنامه اسپورت که در کاتالونیا منتشر می‌شود در گزارشی اعلام کرد با وجود توقف فوتبال در اسپانیا به دلیل بحران ناشی از ویروس کرونا، مذاکرات باشگاه بارسا با دروازه‌بان آلمانی‌اش مارک آندره تراشتگن ادامه دارد هر چند موضع دو طرف همچنان به هم نزدیک نیست.

 

بر اساس این گزارش اسپورت، باشگاه بارسلونا در روزهای اخیر با مدیر برنامه‌های تراشتگن، گرد فوم بروخ، به صورت آنلاین مذاکره کرده ولی دو طرف از نظر مالی با هم اختلاف زیادی دارند. تراشتگن از بارسا می‌خواهد که دستمزد فعلی او را دو برابر کند چرا که خود را یکی از بازیکنان کلیدی تیم می‌داند. اسپورت می‌گوید با اینکه بارسا هنوز با این درخواست موافقت نکرده ولی می‌داند با توجه به ابراز علاقه چند باشگاه بزرگ به تراشتگن، باید برای راضی نگه داشتن او پیشنهاد مالی قابل توجهی برای دروازه‌بان آلمانی داشته باشد.

 

1488631

 

به گزارش اسپورت، بارسلونا و مدیر برنامه‌های تراشتگن تا کنون برای تمدید قرارداد او دست‌کم پنج بار مذاکره کرده‌اند. بحران کرونا باعث شده وضعیت مالی بارسا با مخاطره روبرو شود و دست باشگاه برای افزایش بی‌رویه دستمزدها باز نیست.

 

البته هر قرارداد جدیدی که بین دو طرف امضا شود عطف به ماسبق نشده و تنها از فصل آینده اجرایی خواهد شد یعنی افزایش دستمزد احتمالی تراشتگن از سال آینده به او پرداخت خواهد شد. دو طرف دست‌کم در این باره به توافق رسیده‌اند.

 

اسپورت می‌گوید تراشتگن خواهان آن است که دستمزدش کمی کمتر از ستاره‌های بزرگ بارسا مثل مسی و گریزمان باشد و مبلغ مورد نظرش حدود 10 میلیون یورو در سال بعلاوه پاداش‌های تیمی است.

 

بارسلونا به تراشتگن پیشنهاد داده که دستمزد او به میزان استاندارد همیشگی باشگاه افزایش یابد ولی او با این پیشنهاد مخالفت کرده است. بارسا سپس معامله جدیدی به او پیشنهاد داد که بر اساس آن قرارداد دروازه‌بان آلمانی تا سال 2024 تمدید می‌شد و دستمزد او به تدریج افزایش می‌یافت و در سال آخر قرارداد به رقم مورد نظر او می‌رسید. اما اسپورت می‌گوید تراشتگن با این پیشنهاد هم مخالفت کرده است.

 

1488632

 

اسپورت می‌گوید تراشتگن در مذاکره با باشگاه بارسلونا سخت‌گیرانه رفتار می‌کند و می‌داند که این باشگاه در گذشته برای حفظ بازیکنانی که آنها را مهم می‌دانسته حاضر شده با شرایط آنها کنار بیاید. ولی باشگاه بارسا از طرف دیگر اطمینان دارد که در نهایت خواهد توانست به تراشتگن به توافق برسد. دپارتمان ورزشی باشگاه بارسلونا معتقد است حداکثر تا ماه ژوئن قضیه تمدید قرارداد با دروازه‌بان آلمانی را حل و فصل خواهد کرد هر چند اسپورت معتقد است در صورت طولانی‌تر شدن مذاکرات احتمال ورود شخص بارتومئو، رئیس بارسلونا به این مذاکرات وجود دارد.

 

دیدگاه‌ها