کد خبر : 1676392 | 15 فروردين 1399 ساعت 12:58 | 6.5K بازدید | 0 دیدگاه

یک سال پیش در چنین روزی؛

پیروزی بالانشینان لیگ یک؛ مقانلوی ملوانان عقب ماند!

دقیقا یک سال پیش در چنین روزی هفته سی ام لیگ یک برگزار شد.

پیروزی بالانشینان لیگ یک؛ مقانلوی ملوانان عقب ماند!

به گزارش "ورزش سه" همه ساله فصل بهار برای فوتبالی ها رنگ و بویی از برداشت یک فصل تلاش و کوشش داشت ولی بهار 1399 ادامه دهنده خواب زمستانی بوده و نه تنها فوتبال ایران بلکه فوتبال جهان در عمیق ترین خواب فرو رفته است.

 

همیشه فصل بهار یکی از پربحث و پرحاشیه ترین زمان های رقابت های لیگ دسته اول محسوب می شد. از صعود تیم های مدعی گرفته تا تبانی و شرط بندی بازیکنان تیم هایی که امیدی به صعود داشتند و نه ترسی از سقوط. که با نگاهی سطحی به یکی دو فصل اخیر لیگ یک کاملا این بحث ها چه درست و چه غلط کاملا مشهود است.

 

پانزدهمین روز فروردین 1399 فرا رسید و همچنان جهان درگیر مقابله با کرونا ویروس است. ویروسی که بلای جان خیلی ها شده و فوتبالی ها نیز از این قاعده مستثنی نیستند. ویروسی که لیگ یک را به تعطیلی کشانده تا حال و هوای این روزها پاییزی ترین روزهای لیگ یک لقب بگیرد. 

 

یک سال پیش دقیقا در چنین روزی اوضاع خیلی متفاوت تر از الان بود. هفته سی ام لیگ آزادگان برگزار شد. هفته ای که با پیروزی چهار مدعی اصلی صعود همراه شد و تیم قعرنشین نیز باخت. پس از پایان این هفته گل گهر سیرجان صدرنشین ماند و شاهین شهرداری بوشهر نیز در رده دوم جدول جا خوش کرد که در نهایت همین دو تیم نیز لیگ برتری شدند. همچنین شهرداری ماهشهر در همین هفته در قعرجدول جا گرفته بود و در نهایت نیز تنها تیمی شد که به لیگ دسته دوم سقوط کرد.

 

کورس آقای گلی در هفته سی ام لیگ دسته اول جذاب دنبال می شد و قبل از برگزاری این هفته شهریار مغانلو و پیمان رنجبری 14 گله بودند ولی رنجبری برابر شهرداری تبریز موفق به گلزنی شد و از مغانلوی ملوانان پیشی گرفت. به هر حال با تمام اتفاقاتی که در بهار 1398 رخ داد و با آن همه فراز و نشیب رفته رفته لیگ یک به هفته های پایانی نزدیک و نزدیک تر می شد.

 

ولی امسال شرایط کاملا متفاوت است و لیگ یک پس از برگزاری هفته بیست و ششم لغو شد و برگزاری ادامه بازی ها در هاله ای از ابهام قرار دارد و همگان منتظر صدور مجوز از سوی کرونا ویروس می باشند.

دیدگاه‌ها