کد خبر : 1676428 | 15 فروردين 1399 ساعت 15:37 | 6.8K بازدید | 0 دیدگاه

آژاکس خواهان نیمه تمام ماندن لیگ هلند شد

باشگاه آژاکس درخواست کرده است تا ادامه لیگ اِرِدِویژه هلند برگزار نشود و بازی ها نیمه تمام بماند.

آژاکس خواهان نیمه تمام ماندن لیگ هلند شد

به گزارش"ورزش سه"، روز گذشته بود که اتحادیه سوپرلیگ بلژیک خبر از نیمه تمام ماندن بازی ها داد و تیم بروژ به عنوان قهرمان فصل معرفی شد. تصمیمی که 12 روز دیگر باید به تصویب مجمع برسد.

 

 

1481972

 

 

امروز اعلام شد که باشگاه آژاکس رسما از مسئولان لیگ هلند درخواست کرده تا همچون لیگ بلژیک، کار را نیمه تمام گذاشته و به پایان لیگ رای دهد. این درخواست با موافقت تیم های آلکمار، آیندهوون، زوله، تن هاخ و چند تیم دیگر روبرو شده است.

اتحادیه لیگ هلند اما تمایلی برای قبول این درخواست ندارد و در حال برنامه ریزی برای از سرگیری بازی ها در تابستان است. کشور هلند حداقل تا 1 ژوئن(12 خرداد) در قرنطینه است و تمام فعالیت های عمومی در آن ممنوع اعلام شده است.

 

 

1346790

 

 

باشگاه های حامی نیمه تمام ماندن لیگ معتقدند که وضعیت به قدری وخیم است که ادامه فوتبال به خصوص پشت درهای بسته، کوچکترین اهمیتی ندارد.

در حال حاضر آژاکس و آلکمار به طور مشترک در صدر جدول لیگ هلند قرار دارند و 9 هفته تا پایان رقابت ها باقی است.

 

امروز همچنین یوفا طی بیانیه ای از لیگ های اروپایی درخواست کرد که عجله نکرده و راه لیگ بلژیک را در پیش نگیرند. یوفا ابراز اطمینان کرده است که از تابستان می تواند فوتبال را ادامه داد. گفته می شود یوفا ممکن است به کشورهایی که لیگ شان را نیمه تمام بگذارند، اجازه حضور در تورنمنت هایی چون لیگ قهرمانان و لیگ اروپا را ندهد.

 

دیدگاه‌ها