کد خبر : 1676432 | 15 فروردين 1399 ساعت 15:52 | 21.7K بازدید | 0 دیدگاه

یوونتوس به دنبال یک معاوضه تمام برزیلی با سیتی

به نظر می‌رسد که باشگاه یوونتوس قصد دارد برای جذب گابریل ژسوس از منچسترسیتی، بازیکن برزیلی خود داگلاس کاستا را وارد این معامله کند.

یوونتوس به دنبال یک معاوضه تمام برزیلی با سیتی

به گزارش "ورزش سه"، عملکرد نه چندان خوب گونزالو هیگواین در فصل جاری باعث شده که باشگاه یوونتوس به شکل جدی به دنبال جذب جانشینی برای این ستاره آرژانتینی باشد؛ بازیکنی که بتواند در کنار کریستیانو رونالدو یک خط حمله بسیار قدرتمند را برای بیانکونری تشکیل دهد.

 

از طرف دیگر گفته می‌شود که گابریل ژسوس و هری‌کین مهمترین گزینه های تیم تورینی برای جانشینی گونزالو هیگواین به حساب می‌آیند. با این وجود به نظر می‌رسد که جذب هری کین از تاتنهام کمی دشوار باشد و به همین خاطر گفته می شود که سران یوونتوس تمرکز خود را روی جذب مهاجم برزیلی سیتیزن ها یعنی گابریل ژسوس گذشته اند.

 

 

1466170

 

 

حالا و در همین رابطه کالچو مرکاتو گزارش داده که باشگاه یوونتوس قصد دارد، برای جذب گابریل ژسوس از منچسترسیتی، یک معاوضه را به آن ها پیشنهاد دهد. بر این اساس یووه قصد دارد پای ستاره برزیلی و اکثرا مصدوم خود یعنی داگلاس کاستا را به معامله جذب ژسوس باز کند؛ پیشنهادی که البته قبول آن توسط باشگاه انگلیسی کمی دور از انتظار به نظر می‌رسد.

 

 

1474364

 

 

البته این نکته که داگلاس کاستا پیش از این در بایرن مونیخ زیر نظر پپ گواردیولا کار کرده بود، می تواند در به وقوع پیوستن این معاوضه تأثیرگذار باشد.

دیدگاه‌ها