کد خبر : 1676443 | 15 فروردين 1399 ساعت 16:17 | 12.3K بازدید | 0 دیدگاه

ریوالدو:

گواردیولا می تواند یک عامل فشار برای ژاوی باشد

ریوالدو، اسطوره باشگاه بارسلونا، معتقد است که ژاوی قطعاً روزی هدایت بارسلونا را برعهده خواهد گرفت.

گواردیولا می تواند یک عامل فشار برای ژاوی باشد

به گزارش "ورزش سه"، بعد از برکناری ارنستو والورده از هدایت بارسلونا، شایعات زیادی درباره احتمال حضور ژاوی روی نیمکت این تیم به گوش رسید اما نهایتاً این اسطوره بلوگرانا تصمیم گرفت که فعلاً هدایت آبی اناری ها را بر عهده نگیرد؛ با این وجود به نظر می رسد که به طور قطع و در آینده ای نه چندان دور شاهد حضور ژاوی در نوکمپ خواهیم بود.

 

 

1488669

 

 

اسطوره باشگاه بارسلونا یعنی ریوالدو ضمن تمجید از ژاوی می گوید که تشابه سبک مورد علاقه او با پپ گواردیولا می‌تواند فشارها را روی وی افزایش دهد. او در این باره گفت: " من مطمئن هستم که روزی ژاوی سرمربی بارسلونا خواهد شد. او نه تنها شخصیت خوبی دارد بلکه باشگاه را نیز به خوبی می شناسد. وی همچنین از ویژگی های فوق العاده برای سرمربی شدن برخوردار است.

 

فکر می کنم که او در لحظه مناسب هدایت بارسلونا را برعهده خواهد گرفت و برای بازگشت نسل طلایی به نوکمپ تلاش خواهد کرد."

 

ریوالدودر ادامه گفت: " با این وجود فکر می کنم که فشار روی ژاوی بسیار زیاد خواهد بود چرا که سبک حرفه ای او تشابه زیادی با پپ گواردیولا دارد. مطمئناً ساختن تیمی شبیه به آن زمان امری بسیار دشوار خواهد بود. ژاوی به ابزارهای مناسب برای این موضوع احتیاج دارد. از طرف دیگر این موضوع به بازیکنانی که هنگام ورود او به بارسلونا می پیوندند نیز بستگی دارد. او باید دو یا سه بازیکن کلیدی را به تیم اضافه کند."

 

 

1447374

دیدگاه‌ها