کد خبر : 1676463 | 15 فروردين 1399 ساعت 17:35 | 9.8K بازدید | 0 دیدگاه

در مصاحبه با یک برنامه تلویزیونی

ته وز: ما نباید به مردم بگوییم در خانه بمانند!

کارلوس ته وز معتقد است که فوتبالیست ها افراد شایسته ای برای توصیه به مردم در زمینه ماندن در قرنطینه نیستند.

ته وز: ما نباید به مردم بگوییم در خانه بمانند!

به گزارش "ورزش سه"، فوتبال در سراسر دنیا به غیر از مناطق معدودی تعطیل است. شیوع گسترده کرونا همه چیز را تحت تاثیر خود قرار داده و تاکید می شود که مردم در خانه بمانند. برخی کشورهای اروپایی مثل ایتالیا و اسپانیا در قرنطینه عمومی هستند و از ستاره های فوتبال نیز خواسته شده تا مردم را به ماندن در خانه ترغیب کنند.

 

 

1488726

 

 

کارلوس ته وز ستاره آرژانتینی بوکاجونیورز که سابقه پوشیدن پیراهن منچستریونایتد و یوونتوس را هم در کارنامه دارد، معتقد است که فوتبالیست ها الگوی مناسبی برای این قضیه نیستند.

او به آمه ریکا تی وی گفت:« ما فوتبالیست ها می توانیم شش ماه یا حتی یک سال بدون درآمد زندگی کنیم ولی برخی باید از شش صبح تا هفت عصر کار کنند تا بتوانند خانواده خود را تامین کرده و زنده بمانند.

شاید در خیلی موارد ما یک الگوی خوب برای مردم باشیم ولی از این حیث الگوی مناسبی نیستیم. برای ما که هیچ مشکل مالی نداریم، صحبت کردن از قرنطینه در خانه ساده است ولی نمی توان مانع کسی شد که برای کسب درآمد باید بیرون برود. او اگر از خانه بیرون برود، دستگیر خواهد شد و این واقعا نگران کننده است. می دانم که دولت در این زمینه کارهای خوبی انجام داده و قصد حمایت از این قشر را دارد ولی ما فوتبالیست ها هم باید یاری کرد این افراد باشیم.»

 

دیدگاه‌ها