کد خبر : 1676485 | 15 فروردين 1399 ساعت 19:40 | 14.6K بازدید | 0 دیدگاه

استفانو سنسی:

از مقایسه شدن با ژاوی هیجان زده می شوم

استفانو سنسی، هافبک ایتالیایی اینتر در مورد ادامه فصل و رابطه اش با آنتونیو کونته صحبت کرد.

از مقایسه شدن با ژاوی هیجان زده می شوم


به گزارش "ورزش سه"، استفانو سنسی در ابتدای فصل شروع درخشانی در اینتر داشت، اما در ادامه مصدومیت های متوالی اجازه نداد او در ترکیب اینتر حضور مستمری داشته باشد و حالا با شیوع ویروس کرونا، او فرصت مناسبی برای ریکاوری و بازگشت به میدان پیدا کرده است. استفانو سنسی مصاحبه ای در مورد شرایط فعلی دنیای فوتبال داشته است.

 

1446703

 

استفانو سنسی گفت: "فوتبال زندگی من است، اما از سرگیری آن در حال حاضر اولویت نیست، من در مورد این موضوع با هم تیمی هایم در شبکه های اجتماعی صحبت می کنیم. ما نیز مانند سایر شهروندان هستیم، به افراد مریض و کسانی که جانشان را از دست می دهند فکر و پزشکان و پرستاران در خط مقدم فکر می کنیم.

 

من رابطه بسیار خوبی با آنتونیو کونته دارم، او بسیار سرزنده تر از آنچه ممکن است فکر کنید بوده و انسان بسیار رک و راستی است که من از این اخلاق استقبال می کنم. در مورد بسیاری از بازیکنان از جمله من، کونته نگرشی پدرانه دارد، من نیز از بند مصدومیت رهایی یافته و حالا آماده هستم.

 

کودک که بودم به دلیل وجود بازیکنان تکنیکی، لیگ های آرژانتین و برزیل را دنبال کردم. سپس ژاوی تبدیل به اسطوره من شد و من فیلم های بازی های او را تماشا کردم. وقتی من را با ژاوی مقایسه می کنند، هیجان زده می شوم. حالا قلب من فقط برای اینتر می تپد. من آرزو می کنم با اینتر قهرمان شده و در یورو 2021 بازی کنم."

دیدگاه‌ها