کد خبر : 1676486 | 15 فروردين 1399 ساعت 19:26 | 35K بازدید | 0 دیدگاه

کاکا:

رونالدو فوق العاده است اما مسی را ترجیح می دهم

کاکا، ستاره سابق رئال مادرید با میلان، به سوالی مبنی بر انتخاب یکی از بین رونالدو یا مسی پاسخ داد‌.

رونالدو فوق العاده است اما مسی را ترجیح می دهم

به گزارش "ورزش سه"، یکی از متداول ترین بحث های فوتبال طی سالیان اخیر بین طرفداران دو فوق ستاره حاضر در این ورزش یعنی لیونل مسی و کریستیانو رونالدو در جریان بوده است. طرفداران فوق ستاره آرژانتینی مسی را بازیکن بهترین تلقی می کنند و این اتفاق برای فوق ستاره پرتغالی نیز به شکل برعکس رخ می دهد.

 

 

1488745

 

 

بحث های مربوط به انتخاب یکی از بین رونالدو و مسی، به اهالی فوتبال نیز کشیده شده است. در همین رابطه ستاره برزیلی و سابق تیم‌های میلان و رئال مادرید یعنی کاکا در لایو اینستاگرام مربوط به حساب فیفا به این سوال پاسخ داده است: " من با کریستیانو رونالدو هم بازی بوده ام. او واقعاً شگفت انگیز است اما من مسی را انتخاب می کنم. مسی یک نابغه و استعداد ناب است. روشی که او فوتبال بازی می‌کند باورنکردنی است."

 

کاکا در ادامه گفت: " کریستیانو رونالدو مثل یک ماشین است. او فقط از نظر بدنی سریع و قدرتمند نیست بلکه به لحاظ ذهنی نیز فوق العاده است. او همیشه به دنبال پیروز شدن است. برای من این شگفت انگیزترین چیز درباره رونالدو به حساب می آید.

من فکر می کنم که در تاریخ ورزش رونالدو و مسی قطعا جز ۵ نفر برتر هستند. ما بسیار خوشحال هستیم که توانستیم هردوی آنها را ببینیم."

 

 

 

1320580

دیدگاه‌ها