کد خبر : 1676490 | 15 فروردين 1399 ساعت 20:10 | 18.9K بازدید | 0 دیدگاه

لیون- یوونتوس باعث فاجعه در فرانسه شد

نشریه اکیپ در گزارشی به دلایل شیوع ویروس کرونا در فرانسه پرداخته است.

لیون- یوونتوس باعث فاجعه در فرانسه شد

به گزارش "ورزش سه"، شیوع ویروس کرونا در فرانسه در روزهای اخیر شدت گرفته و در همین 24 ساعت اخیر بیش از 1300 نفر در این کشور جان خود را از دست داده اند. نشریه اکیپ مدعی شد دیدار رفت لیون مقابل یوونتوس در فرانسه که به برتری 0-1 لیون انجامید، نقش مهمی در شیوع کرونا در این کشور داشته است.

 

1481506

 

مارسل گاریگو گراندشام، یک پزشک بازنشسته و هم اکنون رئیس اتحادیه محلی مدعی شد هجوم تعداد زیادی از هواداران یوونتوس به شهر لیون باعث انتقال ویروس کرونا به فرانسه شده و این دیدار خسارات فراوانی را در این در کشور به بار آورده است.

 

همچنین لوپاریزین نیز به دیدار پاری سن ژرمن مقابل دورتموند در لیگ قهرمانان اشاره کرد. اگرچه این دیدار طبق تصمیم یوفا بدون حضور تماشاگران در پاریس برگزار شد، اما هزاران نفر از هواداران پی اس جی قبل از این دیدار در اقدامی عجیب پشت درهای استادیوم پارک دوپرنس تجمع کرده و بعد از بازی نیز جشن صعود برپا کردند و به نظر می رسد این تجمع نقش زیادی در شیوع ویروس کرونا در پایتخت فرانسه داشته است. چندی قبل نیز عنوان شد برگزاری دیدار آتالانتا مقابل والنسیا در ایتالیا نیز نقش مهمی در شیوع بیماری در سرزمین چکمه داشته است.

دیدگاه‌ها