کد خبر : 1676503 | 15 فروردين 1399 ساعت 21:00 | 27.9K بازدید | 0 دیدگاه

رقابت یونایتد و رئال مادرید برای جذب ستاره مکزیکی

رائول خیمنز، مهاجم ولورهمپتون مورد توجه تیم هایی چون رئال مادرید و منچستریونایتد قرار دارد.

رقابت یونایتد و رئال مادرید برای جذب ستاره مکزیکی

به گزارش "ورزش سه"، ولورهمپتون در فصل جاری نمایشی فراتر از تصور داشته و یکی از نامزدهای کسب سهمیه لیگ قهرمانان به شمار می آید. در این میان بی شک رائول خیمنز یکی از بازیکنان تاثیرگذار بوده و با به ثمر رساندن 22 گل در تمامی رقابت ها، نظر تیم های بزرگی در اروپا را به خود جلب کرده است.

 

1488779

 

رائول خیمنز تا سال 2023 با ولورهمپتون قرارداد داشته و جذب او کار آسانی نخواهد بود، اما با این تفاسیر مارکا مدعی شد رئال مادرید و منچستریونایتد در تابستان امسال برای خرید این مهاجم مکزیکی اقدام خواهند کرد. رائول خیمنز مدعی شد در قرارداد او بند آزادسازی وجود ندارد و ولورهمپتون نیز او را با مبلغ کمی به فروش نخواهد رساند.

 

رائول خیمنز گفت: "ولورهمپتون من را به مبلغ 40 میلیون یورو خریداری کردند و آنها با مبلغ کمتری من را نمی فروشند. هیچ گونه بند آزادسازی در قرارداد من وجود ندارد، اما نحوه مدیریت باشگاه ها در انگلیس فرق می کند. قبل از انتقال به ولوز پیشنهادی که فکر می کنم سالانه 8 میلیون یورو دستمزد بود از چین داشتم، شما در مورد چنین رقمی فکر می کنید، اما رویای من موفقیت در اینجا در بالاترین سطح بوده است. ما در فصل جاری در رتبه ششم قرار داریم و من تصور می کنم به جز لیورپول، با تیم های دیگر بالای جدول تفاوتی نداشته ایم."

دیدگاه‌ها