کد خبر : 1676510 | 15 فروردين 1399 ساعت 22:29 | 11.7K بازدید | 0 دیدگاه

اولیور کان:

هانسی فلیک فلسفه بایرن مونیخ را می شناسد

اولیور کان، مدیر ورزشی بایرن مونیخ در مورد دلایل توافق سه ساله با هانسی فلیک صحبت کرد.

هانسی فلیک فلسفه بایرن مونیخ را می شناسد


به گزارش "ورزش سه"، شایعات در نهایت رنگ حقیقت به خود گرفت و باشگاه بایرن مونیخ ساعتی قبل رسما اعلام کرد هانسی فلیک تا سال 2023 هدایت این تیم را بر عهده خواهد داشت. اولیور کان و حسن صالح حمیدزیچ، دو بازوی مدیریتی این باشگاه در رابطه با این توافق صحبت کردند.

 

1488789

 

اولیور کان گفت: "هانسی فلیک ذهنیت باشگاه را می شناسد، او می داند که بایرن مونیخ با موفقیت حداکثری سنجیده می شود و من خوشحالم که حالا می توانیم ایده های خود را به همراه او در سال های آینده توسعه دهیم. برای بایرن مونیخ مهم این است که یک سرمربی فلسفه باشگاه را نیز بشناسد. هانسی فلیک بازیکن بایرن بود، دستیار مربی بود. حالا نیز فلیک به طور دائم سرمربی بایرن مونیخ خواهد بود و مسیر خوبی پیش رو خواهد بود."

 

حسن صالح حمیدزیچ نیز گفت: "از روز اول که هانسی هدایت تیم را به دست گرفت، ما برنامه ای برای چگونگی مقابله با شرایط داشتیم. ابتدا هانسی برای دو بازی سرمربی بود، سپس این موعد تا کریسمس تمدید شد و پس از آن توافق شد که هانسی فلیک تا پایان فصل سرمربی بایرن باشد. هانسى فلیک همیشه فردی وفادار و منضبط بوده است، این یک مولفه مهم است. نتایج هم خودشان گویای همه چیز هستند. هانسى و من می دانم که در کدام مسیر می خواهیم تیم را توسعه دهیم. فوتبال با چالش های بزرگی روبرو است و ما معتقدیم فلیک گزینه مناسبی در این شرایط خواهد بود."

دیدگاه‌ها