کد خبر : 1676511 | 15 فروردين 1399 ساعت 22:57 | 33.3K بازدید | 0 دیدگاه

هافبک جوان اینتر چشم بارسلونا را گرفته!

نیکو بارلا، هافبک ایتالیایی اینتر مورد توجه باشگاه بارسلونا قرار گرفته است.

هافبک جوان اینتر چشم بارسلونا را گرفته!

به گزارش "ورزش سه"، اینتر در تابستان گذشته دست به خرید دو هافبک ایتالیایی جوان به نام های نیکو بارلا و استفانو سنسی زد که هر دو در طول فصل نمایبش درخشانی داشتند و حالا نشریه آ.اس مدعی شد بارسلونا قصد دارد در طول فصل تابستان برای خرید نیکو بارلا 23 ساله اقدام کند.

 

این هافبک خلاق که در طول فصل گل های حساسی نیز برای اینتر به ثمر رسانده، در تابستان سال قبل و از کالیاری راهی اینتر شد و حالا جای خود را در ترکیب ثابت تیم ملی ایتالیا نیز پیدا کرده است.

 

1445777

 

بارسلونا قصد دارد در تابستان و در ترکیب خط میانی خود دست به تغییرات بزرگی زده و به نظر می رسد جدایی بازیکنانی چون آرتورو ویدال و ایوان راکیتیچ قطعی باشد. به جز نیکو بارلا، فایبن رویز از ناپولی و رودریگو بنتانکور از یوونتوس، دیگر گزینه های بارسلونا برای تقویت خط میانی از سری آ هستند. نیکو بارلا هم هافبکی خلاق و بازیساز بوده و هم از توانایی مناسبی برای تخریب بازی تیم های مقابل بهره می برد.

 

البته نیکو بارلا تنها گزینه مورد علاقه بارسلونا از ترکیب فعلی اینتر نیست. مدت هاست خبر انتقال احتمالی لائوتارو مارتینز، مهاجم آرژانتیی و 22 ساله نراتزوری به بارسا تیتر یک رسانه های مختلف در سراسر دنیا شده و به نظر می رسد ستاره های جوان اینتر، تبدیل به اهداف مهمی برای ترکیب بارسلونا در فصل نقل و انتقالات تابستانی پیش رو باشند.

 

 

 

 

دیدگاه‌ها