کد خبر : 1676525 | 16 فروردين 1399 ساعت 07:00 | 3.6K بازدید | 0 دیدگاه

سخنگوی فدراسیون تیراندازی:تمرینات خانه حفظ آمادگی است

با همین کادر فنی تا المپیک ادامه می‌دهیم

سخنگوی فدراسیون تیراندازی گفت: تمرین تیراندازان در خانه جایگزین تمرینات اصلی نیست و فقط برای حفظ آمادگی است.

با همین کادر فنی تا المپیک ادامه می‌دهیم

به گزارش "ورزش سه"، ناصر رسولی در گفت و گو با ایسنا، در مورد وضعیت تیم ملی تیراندازی اظهار کرد: در حال حاضر اردوها به صورت آنلاین در خانه برگزار می شود. ان‌شاءالله در اولین فرصت شرایط برگزاری اردو را فراهم کنیم و بتوانیم تیراندازان را به اردوی متمرکز در آزادی دعوت کنیم. زمان برگزاری اردو مشخص نیست ولی به محض اینکه بتوانیم شرایط سلامت بازیکنان را حفظ کنیم برپا خواهد شد. 

 

رسولی در پاسخ به این سوال که آیا تمرینات خشک در خانه تاثیر منفی نمی‌گذارد،  گفت: تمرینات در خانه شبه تمرین است که کمک می‌کند  ورزشکاران از آمادگی دور نباشند. قطعا این تمرینات جایگزین تمرینات اصلی نیست اما همانند بسیاری از رشته‌ها که تمرینات آمادگی جسمانی دارند، برای حفظ آمادگی است. نمی‌شود ورزشکاران با آغاز اردوها از صفر شروع کنند. 

 

وی در پاسخ به این سوال که آیا تعویق المپیک به سود تیراندازان ایرانی بود گفت: قطعا تاثیر مثبت خواهد داشت. تیراندازان تا حدی تمرین کرده بودند و به سطحی از آمادگی رسیده بودند. با توجه به اینکه المپیک هم یکسال به تعویق افتاده مربیان باید برنامه جدید اعلام کنند تا بتوانند سطح آمادگی ورزشکاران را به بالاترین حد برسانیم. قطعا تغییراتی در برنامه مربیان ایجاد خواهد شد.

 

سخنگوی فدراسیون تیراندازی در مورد ترخیص فشنگ‌های خریداری شده از اردوی هانوفر آلمان گفت: تا چند روز آینده ترخیص خواهد شد. قبل سال عمده کارها انجام شد اما به تعطیلات نورز خورد. شنبه یا یکشنبه هفته آینده ترخیص خواهد شد، مشکلی وجود ندارد.

 

وی در پاسخ به این سوال که آیا با تعویق المپیک مربیان تیم ملی تغییر خواهند کرد گفت: خیر هیچ مشکلی از نظر کادر فنی نداریم. مربیان ما همگی خوب و جزو بهترین مربیان ایرانی و خارجی هستند. با آن‌ها تا المپیک کار را ادامه خواهیم داد.

 

رسولی در پاسخ به این سوال که آیا مسابقاتی جایگزین جام جهانی هند که حکم کسب سهمیه از طریق رنکینگ را داشت خواهد شد گفت: فعلا فدراسیون جهانی چیزی اعلام نکرده است. با توجه به اینکه مسابقات جام جهانی مونیخ که بعد از هند بود هم کنسل شد منتظریم ببینیم برنامه جدیی که فدراسیون جهانی اعلام می‌کند، چیست. 

 

دیدگاه‌ها