کد خبر : 1676540 | 16 فروردين 1399 ساعت 12:38 | 8.5K بازدید | 0 دیدگاه

ستاره ایرانی السیلیه در گفتگو با استادالدوحه

انصاری فرد: دلم برای روزهای عادی تنگ شده است

ستاره ایرانی السیلیه به عنوان یکی از سرشناس ترین ستاره های خارجی لیگ ستارگان روزهای کرونایی و قرنطینه را اتفاقی تلخ دانست.

انصاری فرد: دلم برای روزهای عادی تنگ شده است

به گزارش "ورزش سه"، فوتبال در قطر به عنوان میزبان جام جهانی آتی در سال 2022 نیز تحت الشعاع کروناویروس تا مرحله تعطیلی پیش رفت تا جایی که ستاره های سرشناس شاغل در این کشور روزهای قرنطینه در خانه را تجربه و اجازه خروج ندارند.


به همین بهانه روزنامه استاد الدوحه در شماره امروز خود به سراغ تعدادی از سرشناس ترین ستاره های خارجی در قرنطینه رفت و نظرات آنها پیرامون کروناویروس و راه شکست دادن این ویروس مهلک را جویا شد که یکی از این ستاره ها مهاجم ایرانی و شماره 10 السیلیه بود.


کریم انصاری فرد در همین خصوص گفت:«پیروی از دستورالعمل های پزشکی و تعهد ما برای ماندن در خانه می تواند موثرترین راه شکست کروناویروس باشد. این راه می تواند به محدود شدن کروناویروس منجر و کمک کند تا خیلی زود به زندگی عادی و روزمره سابق که دل همه ما برای آن تنگ شده، برگردیم».


او ادامه داد:« پیامی که برای تمامی فوتبالدوستان و مردم جهان از جمله کشورم ایران دارم این است که با ماندن در خانه نسبت به تعهدی که در این مسئولیت مشترک دارند، وفادار مانده و به سلامت جامعه جهانی کمک کنند. برای دور ماندن از شیوع کروناویروس همه مستلزم رعایت این نکته مهم هستیم تا با دوری از اجتماعات این دوره سخت را به پایان برسانیم».


ملی پوش ایرانی در پایان با اشاره به روزهای سخت قرنطینه گفت:« مثل خیلی از بازیکنان من هم در خانه تمرینات خودم را به صورت اختصاصی پیگیری می کنم به این امید که با آغاز دوباره زندگی عادی و برگزاری رقابت های فوتبال آمادگی جسمانی خوبی داشته باشم. در حال حاضر زندگی در کل دنیا به خاطر کروناویروس مختل شده اما می توانیم با تعهد، همبستگی و توجه به پروتکل های بهداشتی به کروناویروس غلبه کنیم».

 

1488874

 

انصاری فرد جزو چند ستاره مطرح لیگ ستارگان است که در گفت‌وگویی با استاد الدوحه از همه خواست با ماندن در خانه به تعهد خود برای شکست دادن کروناویروس عمل کنند.

دیدگاه‌ها