کد خبر : 1676541 | 16 فروردين 1399 ساعت 10:58 | 7.4K بازدید | 0 دیدگاه

فعال شدن بند 600 هزار یورویی برای حسینی

تمدید قرارداد یکساله ترابزون با ستاره ایرانی

توافق اولیه باشگاه ترکیه ای با مدافع ایرانی منجر به فعال شدن بند 600 هزار یورویی سال سوم و ماندن این بازیکن در سواحل دریای سیاه خواهد شد.

تمدید قرارداد یکساله ترابزون با ستاره ایرانی

 

به گزارش "ورزش سه"، دو سال حضور موفق مجید حسینی در ترکیب ترابزون اسپور باعث شد تا در روزهای شیوع کروناویروس در جهان و تعطیلی لیگ ها سران باشگاه ترکیه ای بند تمدید قرارداد سال سوم مدافع ایرانی خود را فعال کنند.


مدافع سابق استقلال که پیشرفت خیره کننده ای طی سه سال گذشته داشت به نظر می رسید در تابستان با پیشنهادی وسوسه کننده از ترکیه به لیگی معتبر از جمله بوندس لیگا یا لالیگا کوچ کند اما سران ترابزون اسپور که با صدرنشینی در این فصل قصد دارند اسکلت اصلی خود برای فصل آتی را حفظ کنند بلافاصله بند تمدید قرارداد سال سوم مدافع کلیدی خود را فعال کردند.

 

1488835


به نوشته سایت gazetedamga مدیران ترابزون اسپور براساس توافق اولیه 1+2 ساله با مجید حسینی در صدد فعال سازی بند 600 هزار یورویی برای سال سوم این مدافع ایرانی هستند تا مانع جدایی او شوند. به نوشته این سایت ترابزونی ها که روزهای موفقی در تمدید قرارداد با ستاره های خود داشتند تا چند روز آتی به صورت رسمی از تمدید قرارداد با مجید حسینی خبر خواهند داد.


مجید حسینی دو فصل قبل با انتقالی پر سرو صدا از استقلال راهی ترکیه و باشگاه ترابزون شد که قرارداد سال اول او 350 هزار یورو، سال دوم 450 هزار یورو و حالا برای سال سوم 600 هزار یورو اعلام شده است. این انتقال برای استقلالی ها نیز درآمدزایی 600 هزار دلاری در پی داشت.

دیدگاه‌ها