کد خبر : 1676592 | 16 فروردين 1399 ساعت 14:11 | 9.5K بازدید | 1 دیدگاه

هیچ وقت حسرت قضاوت فینال جام جهانی را نمی‌خورم

فغانی: در استرالیا خبری از حاشیه نیست

علیرضا فغانی سال گذشته و با حضور غیرمنتظره در استرالیا جامعه ورزشی ایران را در شوک بزرگی فرو برد.

فغانی: در استرالیا خبری از حاشیه نیست

به گزارش "ورزش سه"، علیرضا فغانی سال گذشته با حضور در استرالیا و در ادامه قضاوت در لیگ این کشور خبرساز شد. او که طی سالیان اخیر با حضور و قضاوت در رویدادهای بین المللی به یکی از چهره‌های مطرح فوتبال ایران تبدیل شده بود، هدف از این تصمیم سخت را دوری از حواشی و همراهی خانواده‌اش عنوان می‌کند.

 

داور بین المللی فوتبال ایران که در سال گذشته با خبر حضور در استرالیا و دنبال کردن کارهایش در این کشور خبرساز شد، در اینباره می‌گوید: سال 98 برایم مثل تمام سال‌‎ها بود و درگیر زندگی و فوتبال بودیم و تفاوتی نداشت. درباره تصمیم حضور در استرالیا هم باید بگویم که این یک تصمیم برای آرامش و آسایش خانواده‌ام بود و از بابت آن خوشحالم. از این نظر شرایط برای من متفاوت بوده و این اتفاق صورت گرفته است که امیدوارم سال بعدی پر از خاطره‌های خوب برای همه باشد. برای سال جدید هم آرزوی سلامتی برای همه مردم دارم و اینکه هر چه زودتر نیز این ویروس کرونا هم به پایان برسد و همه به شرایط عادی و زندگی خود بازگردند.

 

فغانی درباره حضورش در استرالیا با اشاره به دوری از حاشیه گفت: خدا را شکر که در استرالیا خبری از حاشیه نیست و همه چیز بی‌حاشیه است که می‌توانیم به راحتی کارمان را انجام بدهیم و وقتی بیشتری برای خانواده داریم.

 

داور بین المللی فوتبال ایران در واکنش به این سوال که آیا اگر شرایط به شکلی باشد که قادر به تغییر در سرنوشت خود باشد، داوری را انتخاب خواهد کرد یا خیر گفت: معلوم نیست، نه اینکه الان چنین شرایطی داشته باشم و بخواهم دوباره بگویم که داوری را انتخاب می‌کنم؛ بستگی دارد شاید شرایط متفاوت بود و تصمیم متفاوتی می‌گرفتم. از جایگاهی که دارم لذت می‌برم و حسرت چیزی را ندارم.


فغانی که در جام جهانی روسیه در مرحله رده بندی قضاوت بازی انگلیس و بلژیک را برعهده داشت، در واکنش به اینکه آیا حسرت قضاوت فینال را در این رقابت‌ها ندارد گفت: نه،‌ آن هم برای من حسرت نیست. اینکه در جام جهانی حضور داشتم و قضاوت کردم برای من یک آرزوی بزرگ بود و اینکه در فینال حضور نداشتم چندان مهم نیست.


وی درباره سخت‌ترین تصمیم دوران زندگی‌اش نیز می‌گوید: سخت ترین به نظرم همین بحث مهاجرت بود. چون جنبه‌ها و بحث‌های مختلفی داشت.

دیدگاه‌ها